Amintiri de pe Rarău

Mi-e dor…
Stau închisă între 4 pereţi albi, reci şi umpluţi cu desene amatoare.
Stau tăvălită pe patul meu cu cartea în mână şi citesc prin ea. Nu mai văd cuvintele aşezate în pagină. Paginile se transformă in tablouri verzi, cu o apă curgătoare, mică, pe lângă pădure.
Mi se pare că aud susurul apei în josul căminului şi adierea brazilor printre găurile perdelei.
Mi-e un dor nebun de Rarău, nu am mai urcat de mai bine de un an.
Mi-e dor de stânci şi de iarba mare prin care „înotam” să ajung în cealaltă parte.
Mi-e dor să privesc spre Piatra Şoimului şi să-mi imaginez cum îmi cresc două aripi mari, negre şi cum mă înalţ la cer.
Mi-e dor să iau o chitară şi câţiva prieteni buni, să cântăm până noaptea târziu şi să ne rătăcim pe după copaci încercând să găsim drumul de întoarcere.
Mi-e dor să facem popasul de la kilometrul 4 şi de berea cu prea multă apă, de bicicliştii nervoşi care coboară pe lângă Sihăstrie, de cântecele cu care noi, fetele, ne îmbărbătam să urcăm încă 10 km prin pădure şi de băieţii care ajunseseră sus cu 3 ore înaintea noastră. De beţivănelile şi dansurile în ploaie, de dezbaterile filosofice puternic alcoolizate în miez de noapte, de frigul de la 4 dimineaţa.
Mi-e dor să ţin în palmă ceaţa groasă şi umedă de lângă Peştera Liliecilor.
Mi-e dor să cobor în subteran şi să mă pierd în desene rupestre.

Şi poate cel şi cel mai mult mi-e dor să privesc lumea de sus …

Comments
4 Responses to “Amintiri de pe Rarău”
  1. Lucian Alex spune:

    Uite un loc care chiar imi place…am fost acolo si mi-a placut enorm..sper sa mai ajung 😉

  2. Roxana spune:

    Good luck… eu vara asta nu ştiu dacă mai ajung, Poate în toamnă măcar. :((

  3. Dyna spune:

    Roxi, guess what? Nu credeam că spun asta vreodată, dar mi-e nu mi-e dor doar de Rarău. Mi-e dor de casp!

  4. Roxana spune:

    @Dyna: :)) şi mie mi-e dor, deşi mi-e greu să recunosc.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
