Torn apart

View source
Take my hand and let’s fall asleep…
Ia-mă de mână şi du-mă departe de toată agitaţia.
Vreau să fug de realitatea zilei de azi.
Vinerea mea e neagră şi eu m-am îmbrăcat prea colorat ca să am loc în ea.
Locul meu nu e aici. Nu e aici!
Înalţ un strigăt către tine, dar nu mă auzi.
Eşti mai pierdut ca mine. Scopurile tale sunt mai dezorientate ca ale mele.
Erai sprijinul pe care îl veneram, însă acum nu îl mai simt. A dispărut. Iar eu, eu nu sunt în stare să-ţi sprijin rănile. Şi totuşi… Ia-mă şi du-mă departe, într-o linişte pe care să nu o animăm decât noi doi, cu râsetele noastre.
Merit ceva mai bun decât îmi poate oferi ziua de azi, nu crezi?
Hai să ne urcăm în primul tren şi să călătorim fără destinaţie. Ştii bine unde am ajunge în final, dar să ne prefacem că nu avem habar şi să fim surprinşi de razele calde din asfinţit.
Vreau noapte, tăcere şi iraţional. M-am săturat să-ţi raţionez fiecare gest pe care nu-l înţeleg.
Azi nu mai vreau să înţeleg, azi vreau doar să simt…

* * *
I’m torn apart…

Comments
2 Responses to “Torn apart”
  1. Pavel spune:

    Apai… hai ca eu in 5 minute plec 😛

  2. Roxana spune:

    :)) Tu ai deja stabilită direcţia, Pavele. :))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
