Dacă ai şti…

* cât de mult mă doare să-ţi citesc trecutul  şi să-mi dau seama că meritai mai mult…

* cât mă doare să-mi răsfoiesc singură paginile trecutului meu şi să resimt durerile…

* câtă nevoie am de o îmbrăţişare, dar nu am curaj să-ţi mai spun şi nici putere să recunosc…

* cât însemni pentru mine şi cât de fericită sunt în preajma ta…

* cât mă doare ignoranţa ce mi-o arăţi uneori şi grija ce mi-o porţi alteori fără să ţi-o cer…

* cât de bine ne completăm rănile…

* cât îmi doresc să te ajut să redescoperi frumosul şi să uiţi urâtul…

* cât mă doare distanţa…

* cât aş da să te văd zâmbind cu adevărat…

* cât îmi doresc să fii fericit  cu cineva care să te merite cu adevărat, fiindcă eu am dat-o în bară şi egoista din mine nu a ştiut să aştepte

* cât m-ai ajutat să uit, să iert şi să trăiesc…

* cât îmi displace că ne certăm şi am uitat să ne simţim bine unul în preajma celuilalt…

* ce gust au lacrimile pe care uneori le mai scap pe neaşteptate, seara în pat…

* cât mi-am dorit să-mi fi dat o a doua şansă…

* cât de rău mi-e acum şi ce bine îmi era atunci…

* ce  rece poate fi uneori singurătatea şi cât de singură mă simt printre atâţia oameni…

* că de fiecare dată când îl văd, gândul mă poartă tot la tine…

* că încerc să caut măcar aceeaşi compatibilitate şi nu o mai găsesc…

* cum mă agit toată dacă nu ştiu nimic de tine zile întregi…

* cum mereu te caut în mulţimea de vise frânte şi nu te găsesc…

* cum îmi spun „e ultima oară când mă mai gândesc la ceea ce a fost” şi îmi încalc mereu promisiunea…

* * *

Poate că nu ai mai refuza realitatea şi te-ai deschide în faţa mea. Nu-ţi stă bine sculptat în piatră, eşti mai frumos aşa, natural.


Comments
15 Responses to “Dacă ai şti…”
  1. za kid spune:

    Daca ar stii, poate c-ar face ceva in privinta asta, ai putea sa incerci sa-i spui …

  2. Roxana spune:

    Păi tocmai i-am zis-o aici. :))

  3. Pavel spune:

    Cui i-ai zis? Nume, vrem nume 😛

  4. Roxana spune:

    @Pavel: Tura asta păstrez secretul. Sper să nu se simtă prea important, deşi este… 😀

  5. Ancutza spune:

    Sunt oameni care intra in viata ta pentru o secunda sau o saptamana sau o luna si te influenteaza mai mult decat cei care iti sunt alaturi de cand te stii. Sunt cei care iti raspund la intrebarile fara raspuns, sunt cei care te ajuta sa treci peste momentele critice, peste care ti-ai zis ca „nu vei trece niciodata”, sunt cei care din doua cuvinte si trei gesturi te fac sa fii altcineva. Apoi dispar. Daca ar ramane, valoarea lor n-ar mai fi la fel.
    Pastreaza-l in schimbarea pe care ti-a adus-o si in amintirile placute.
    Si nu e usor deloc desi as vrea atat de mult sa fie.

    P.S.: Pana una alta, viseaza-l pe Havi si la cat de „bine” ne va fi in preajma lui vineri :))

  6. Roxana spune:

    @Anca: Nu, nu Havi… cu ce-am greşit? :))
    Mulţumesc pentru gândurile lăsate. Hugs

  7. Neamtu' spune:

    Poate tocmai asta e: ar trebuie sa se simta si important, macar din cand in cand. SI barbatii au nevoi de imbolduri din astea… putina gadilire a orgoliului su strica, sa stii 😛

  8. l'enfant spune:

    Auci…
    Bai, tu ai putea sa scrii o carte despre mine fara sa stii exact cum si prin ce am trecut… Damn…
    De la titlu pana la Stardust… auci…

    PS: Stiu ca nu ajuta mai deloc… dar >:D< !

  9. Roxana spune:

    @Neamţu: pe lângă orgoliu, e şi încăpăţânare, e şi frică… Sincer, nu am să înţeleg vreodată bărbaţii, doar partea că avem nevoie unii de alţii. 🙂
    @L’enfant: Thanks pentru hugs. Toţi trecem prin episoade de-astea. Been there, done that a thousand times. 😀

  10. Vlad spune:

    @Roxana secretul e sa devii cat mai indiferenta:).

  11. Roxana spune:

    Nu e stilul meu să fiu indiferentă, but thanks anyway. 🙂

  12. za kid spune:

    @Roxana, nici voi pe noi, da noi pe voi cu tat mai putin o sa va intelegem…
    Si partea cu gadilirea orgoliului e adevarat , desi nu-mi place s-o recunosc e prea adevarata. Si pe langa sta trebuie sa ne dati importanta, cateodata sa para ca ne dati intaietate in gandurile voastre, iar alteori sa para ca ne iertati doar pentru ca ne iubiti, si apoi sa va razbunati incet dar sigur, nu ne deranjeaza astea…
    Noi vrem sa parem ca suntem prosti si nu vedem… suntem la fel de complicati ca si voi, poate mai complicati in gandire, dar reducem lucrurile ca sa pparem prosti si fara minte sa para ca gandim cu un alt fel de cap, si nu acela de pe umeri…

    IN fine, cu asta i-ai gadilit putin orgoliul mai lasa-i 3 zile 😛

  13. Roxana spune:

    @Kid: bre, tu-mi dai mie sfaturi? :)) Ceea ce zici tu că „aşa e”, e din perspectiva unui adolescent. Eu mă confrunt cu un bărbat încăpăţânat. Make ză difference. 😛

  14. za kid spune:

    Ei ei … stii ca pana la urma si din partea celui mai prosr om din lume ai ceva de invatat nu ?
    Explica-mi ce …

  15. Roxana spune:

    :))
    Am învăţat destule de la alţii, prefer să aflu şi singură. 😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
