Unplugged state of mind

M-am săturat!
În ultima lună nenorociţii de la facultate m-au adus în pragul disperării: parţiale, portofolii, proiecte, căcaturi, prestresesiuni cu 4 examene.
S-a terminat, slavă domnului şi o săptămână de sesiune.
Încă un examen-crimă vinerea viitoare şi mă pot linişti, mai rămân doar restanţa din iarnă şi o mărire.
Sper totuşi la Psihodiagnostic 1, vineri, să nu fac parte din cei 80% care îl vor pica.
Pe lângă toate astea, am o stare shitty generală, mi-e rău, mi-am fărmat sănătatea cu minunatele combinaţii de cola+ness+energizante şi cu prea multe nopţi albe. E şi a dracului de cald în Iaşi, mă irascibilizez prea repede. Oboseală, epuizare psihică, draci, nervi şi deshidratare totală.
Tocmai de asta îmi iau o mini-vacanţă mult-aşteptată, cu persoane dragi mie şi cu multă odihnă şi răcoare.
Şi aşa nu am mai fost prin Bucovina de la Paşti, ar fi cazul să mă „intorc” la rădăcini.
Iau o pauză de la absolut orice, detaşare totală.
Iau o pauză şi de la „Social media”.
Nu mă sunaţi, nu am să răspund.
(Except my Cip şi Flowz)
Let my unplugged state of mind begin.

* * *
Revin marţi. Sau poate joi.😀

Comments
15 Responses to “Unplugged state of mind”
  1. krossfire spune:

    Dar asta e treaba facultatii. Iti dai seama daca ramaneai nestresata ce lume trista era ?

  2. Roxana spune:

    Facultatea = cimitirul nervilor mei.😀

  3. Pavel spune:

    Ce pauza iei? Vezi ca azi e #HaiLaFotbal😛

  4. Roxana spune:

    @Pavel: nu ajung, nu sunt în Iaşi, sunt la munte.😀

  5. Pavel spune:

    Apai… da bre, ca doar ai zis. Stiu stiu, racoare, umbra… Ramai acolo😀

  6. Roxana spune:

    Yap yap.😀
    Ne vedem joi la baschet.

  7. Roxana spune:

    :)) Ţi-e teamă că te alerg iarăşi tot terenul?

  8. Pavel spune:

    Nu, eu oricum nu fug dupa tine tot timpul, doar atunci cand te prind din urma😛 Insa, e gata sesiunea miercuri, iar joi poa’ decolez spre locul de bastina😉

  9. krossfire spune:

    It’s not that bad. You could still be in highschool and wait for college😛

  10. Roxana spune:

    @Pavel: aww, come on, aşa devreme pleci acasă?😀 Restanţe n-ai? :))
    @Kross: da, aş putea să-mi imaginez ce tare îi viaţa de student… dracu’ s-o ia de sesiune :))

  11. za kid spune:

    Incep sa cred ca nu vreau sa mai fac si facultate, ma opresc dupa liceu🙂

  12. Roxana spune:

    Ai să faci, stai chill.😀

  13. za kid spune:

    Ia uite unde se ascundea Nostradamus junior (chiar in varianta feminina) si noi nu stiam… Nu cumva poti sa zici ce facultate o sa fac si daca o sa am copii dupa ce-mi termin facultatea… (glumesc … nu te superi asa-i ?? )

    Si exista pe bune adica foarte serios exista posibilitatea sa nu fac facultate

  14. Roxana spune:

    @Mihai: ascultă aici, îţi mai repet o dată, vei face facultate.😉 Trust me, I’m a Psychologist, I know things.😛

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
