Midnight thoughts

source
Doisprezece ani… ce ţi s-a întâmplat la vârsta aia?
Îmi apari mereu atât de tulburat în vise şi te simt atât de neliniştit.
Atunci ai decis să spui adio copilului din tine?
Spune-mi, te rog! Mă doare că nu ai încredere în mine. Dacă ai avea, atunci ţi-ai recăpăta încrederea în tine.
Ştii bine că ai nevoie de toate speranţele pentru a te bucura de fiecare zi, nu doar pentru a trăi de pe o zi pe alta.
Cu ce am greşit? Spune-mi ce aripă ţi-am accidentat când visam spre infinit?
Ţi-e bine în propria-ţi singurătate? Căci mie nu mi-e bine într-a mea şi mi-aş dori uneori să împart cu cineva tăcerea din jur.
De ce trebuie să ne mulţumim cu puţin? Nu îmi place să trăiesc în trecut, iar trecutul nu înseamnă acum câteva luni. Trecutul meu înseamnă acum mulţi ani.
Uită-te la mine şi la A. Ne ştim toate secretele, ne spunem tot, ne scriem, ne iubim vieţile separate şi totuşi, iubim orice amintire cu noi doi împreună. Cu el am amintiri, fotografii, însemnări, comori îngropate.
Cu tine nu am nimic. Azi eşti lângă mine, mâine dispari. Azi nu sunt lângă tine, mâine apar. Două ceasuri desincronizate, 2 aripi de mărimi diferite ale aceluiaşi fluture. Nu e normal, nenorocitule!
Nu e sănătos ceea ce ucidem. Şi totuşi, alegem să ucidem. Suntem doi fricoşi care refuză realitatea. Ne leagă atâtea în comun, dar continuăm să ne scăldăm în diferenţele dintre noi…

* * *
I’m sorry that I caused you so much pain.
Take my reputation.
I don’t know what you want from me,
But I don’t fit in your reality.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
