#HaiLaFotbal – ediţia a V-a

Sâmbătă, după ce am fost la #Lecturi Urbane Iaşi, am reuşit să mai prind şi câteva clipe din #HaiLaFotbal, ediţia cu numărul 5.
Se vede că blogosfera ieşeană a fost foarte activă în acest weekend: am avut lecturi urbane, am avut fotbal, am avut paintball (despre care urmează să scriu).
Majoretă nu am mai fost, dar se face şi ediţia a 6-a, din câte am înţeles eu, weekendul acesta. O să avem parte de soare, fotbal, distracţie, voie bună şi zâmbete.
Până atunci, câteva poze de la fotbal:

Comments
3 Responses to “#HaiLaFotbal – ediţia a V-a”
  1. cipoc spune:

    prima poza, da?fara fotografii va rugam:))

  2. Roxana spune:

    @cipoc: :))) what an attitude, vip-ule. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Cristian China Birta and Arcana Pavel, Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: #HaiLaFotbal editia a V-a : cateva poze + articol https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/06/07/hailafotbal-editia-a-v-a/ […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
