Parfum de Iaşi


Trecătorule prin viaţă, n-ai vrea să simţi şi altceva?
E prea multă rutină în jurul meu, în jurul tău, în jurul nostru.
Nu vrei altceva? Nu te-ai săturat de aroma de cafea şi nicotină de la terasă?
Deschide-ţi imaginaţia şi închide ignoranţa!

Opreşte-te
din viteza sunetului.

Coboară
Ascultă o clipă şi priveşte o secundă.

Copoul
Este studenţia mea…

Se poate!
De ce te forţezi să ţii ochii deschişi.

Inspiră aerul!
E dimineaţă şi ciripesc păsările.
Te mângâie pe obrazul stâng răcoarea unei adieri.

Păşeşte
pe sub aromele de tei ale oraşului.

Ştiai că acolo,
lângă talpa piciorului tău, zace istorie?

Pe-o bancă
pe care te aşezi tu, au stat atâtea bătrâneţi?

Nu vrei să
Depănăm
amintirile celorlalţi?

Cărţile
de pe Lăpuşneanu au adunat tot praful
Din oraş.

Nu le mai citeşte nimeni.
Poveşti nemuritoare nu înseamnă poveşti uitate.

Hai să le citim noi!
Hai să ne amintim de poveşti…

Cât de mult verde poate fi într-un oraş atât de mic pe hartă…
Şi cât parfum ne îmbrăţişează în parcuri…

* * *
Citeşte a doua oară doar ceea ce am scris cu bold şi vei înţelege că mâine avem #lecturiurbane în Iaşi.😀

Comments
10 Responses to “Parfum de Iaşi”
  1. Se vede ca nu ai trecut in viata ta prin Tudor… ca nu ai mai fi scris asa de frumos despre Iasi🙂

    Vii maine la lecturi urbane?

  2. Roxana spune:

    Lasă Tudor, acolo e the dark side.😀
    Da, vin la lecturi cu cărţulia în geantă.😀

  3. Pai inseamna ca ne vedem pe acolo… oricum, sa nu sa se sperie lumea de ce carti voi aduce :)) ca am numai din astea de informatica si matematica prin camera

  4. Pavel spune:

    Voi cu cartile, eu cu fotbalul😀

  5. Roxana spune:

    @Andrei: nee, nu ne speriem.😀

  6. Roxana spune:

    Poate reuşesc să ajung totuşi o oră să văd cum jucaţi.😀

  7. Melcul atomic spune:

    Scuze ca am indraznit sa scriu aici….interesat/a de un schimb de link ?
    Merci fain si scuze de deranj🙂
    http://melculatomic.wordpress.com

  8. Roxana spune:

    Be my guest. You first. Mă anunţi când ai pus în blogroll bloggy meu.😛

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Cristiana Andrei, Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: http://wp.me/prvc5-mJ cadoul meu pentru #lecturiurbane iasi.Nu doar scriu,mai şi citesc.Nu citesc doar bloguri,citesc şi cărţi.🙂 […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
