Alb studenţesc cu parfum de examen

Mă uit la ceas, îmi arată un 12:00. Mă gândesc ca proastă că, vorba aia, „mă iubeşte un brunet„.
Zâmbesc după ce-mi revin din momentul enigmatic.
Dă-l dracului. Who needs action heroes?” şi mă pufneşte râsul. Mă abţin forţată de împrejurări. Uitai că nu sunt singură în cameră. Toate colegele dorm liniştite în pătuţurile lor. Numai eu mă frec de ici, colo, fără stare, când mai ascult o melodie în winamp, când mai trag un ochi pe vreun curs.
La 12:05 mă buşeşte revelaţia: Proasto, ai 5 teme de făcut şi 2 examene mâine. Ce pana mea faci?
Îmi trântesc pătura cu flori albastre pe podea, iau poziţia revelatoare de turc şi trântesc laptopul în stânga, cafeaua şi energizantele pe jos, prin stânga, pe pat, sus, telefoanele. Pun pe repeat o melodie, dau volumul aproape de minim, cât să nu mă simt singură în bezna camerei. Trântesc teancul de seminarii scrise puţin inteligibil, pline cu desene de copil tembel încarcerat pe nedrept în săli de curs. Mă înarmez cu multe foi albe, rigla galben-spălăcită dintr-a 4-a şi multe pixuri funcţionabile în mână. Creion n-am decât pentru desen şi nu am de gând să-l „ucid” pe nedrept.
Scriu mare numele, prenumele, grupa, anul şi specializarea, capsez teancul alb de coli A4. Inspir o gură de aer proaspăt venit pe sub geam şi gata! Mă apuc de treabă.
Orele se scurg precum limonada în paharele de la terase şi nici nu le simt gustul. La dracu’, timpul în sesiune nu are gust. Asta mă enervează cel mai mult. Nici nu simţi cum trece, când trece. Ştii doar că acum e ora 12 şi peste puţin timp, se face 3.
Da, e 3 dimineaţa.
În căşti îmi sună Zumzet – 5 a.m. Ironic!
Mai beau o gură zdravănă de cafea, mai sorb pe repezite un strop de energizant, mă mai crucesc şi mă întreb unde eşti tu, Doamne, de ţi-ai lepădat roaba, îmi trag palme şi zic: GATA! Back to work.
Mai trimit un mesaj la alţi nefericiţi care trec prin noaptea asta ca şi mine.
Râd isteric din nou la fiecare mesaj primit inapoi. Iar îmi dau palme peste gură. „Dorm colegele, animală!
O altă animală de pe sală nu se simte şi urlă cât o ţin plămânii la telefon. Probleme publice conjugale, dom’le!
Unde e Caragiale când ai nevoie de el? Oh yeah, DEAD!
După ce vaca îşi termină bocetele telefonice şi îşi suflă mucii în rochia căcănie, probabil că intră în cameră. Oricum o trimisesem acolo de unde a ieşit, dar ea nu are de unde şti asta! HA!
Undeva pe la 4 reuşesc să termin de calculat toate problemele şi ecuaţiile retardaţilor la teste de inteligenţă.
Mi s-a acrit! Nu mai pot!
Mai trag o cafea, mai prizez un energizant, mai strănut, mai îndrăznesc să mă uit la ceas.
Când mama mă-sii s-a făcut 4:30???
Eh, futu-i!
Hai că poţi! Trebuie! Nu ai încotro!

Pun temele într-o folie, deschid pdf-ul magic din tosh-posh (laptopul meu) şi incep să citesc…
10 pagini…20 de pagini… 30 de pagini… 40…50 … iau notiţe şi fac schiţe. A trecut o oră şi ceva şi realizez că mai am vreo 30 de pagini şi termin suportul de 100. Mă opresc: asta ştiu, asta ştiu, de asta am auzit, aici cred că aş putea să fabulez
Îmi bag picioarele în restul suportului de curs şi mă pun în pat. Somn din părţi!
La câtă cofeină am băgat în mine, de unde dracu să mai fie şi somn, nu?
Mai fac o cafea, mă învârt ca titirezul prin cameră pe silent.
E ora 6 şi jumătate, eu tot mă agit, colegele de pe palier mă văd zombish cum mă mişc cu ibricul de cafea în reluare.
Ajung în cameră, mai bag o cafea şi încep să mă pregătesc pentru examen…
La semafor, multe cearcăne. Ale mele sunt ascunse! HA! Machiajul se cunoaşte în momente critice. Se-aude, piţi?🙂
Ajung în sala de curs la 8:00, mă simt un fel de Jeni Bond (James nu, că-s fată!) . Mă aşez frumos în ultima bancă, zâmbesc profului, o cunosc şi pe profa de la curs pentru prima oară anul ăsta.
Subiectele. Morcovi!
Dacă-mi pică din alea 30 de pagini pe care nu le-am citit, IOI FUCK!
Subiect 1.
Subiect 2.
Subiect 3.
Mă uit…
ŞTIU! Incredibil, mi-or picat din paginile pe care le-am citit acum 2 ore.
Scriu timp de o oră şi jumătate 4 pagini A4, atent aşezate şi numerotate, scriu frumos că deh, am motive. Azi e soare la mine-n ogradă!
Parcă văd că iau notă mare.
Concluzia: îl iubesc pe Freud. Nu l-am citit degeaba acum 2 ani. Trăiască şi fantasmele sexuale ale bărbaţilor de la Oana, fosta colegă. Nu mi-ai amărât existenţa în weekend degeaba, când le citeai cu voce tare pentru examen. I love you!🙂

P.S. Încă un examen la 2:30 şi scap pe săptămâna asta.😀
Damn, câta postul am scris.🙂
Citiţi-mă cu drag!🙂

* * *
E ora 5 dimineaţa…

Comments
9 Responses to “Alb studenţesc cu parfum de examen”
  1. Catalin spune:

    Culmea si eu tot 4 pagini si tot numerotate:-p..succes la celelalte examene

  2. Roxana spune:

    @Cătă: merci, la fel, domnule psiholog.😀

  3. SorinC spune:

    Roxana, sacrificiile se pare ca dau roade. Sa ne spui ce nota ai luat.🙂

  4. Roxana spune:

    Urmeaza un articol post-sesiune dupa restante. :))

  5. Dyna spune:

    Succes în continuare, piticule.
    Să ne vedem cu bine şi cu examenele luate!
    Te îmbrăţişez cu drag.

  6. Roxana spune:

    thankies, pumpkin.😀
    vedemonos la vară.
    succes la licenţă şi sesiune!

  7. za kid spune:

    Bv!!!
    Asta da sesiune, nu stiu de ce dar ma incanta ideea sa nu mai fac si facultate, fac o postliceala unde invat nene o meserie si mi-o practic cu mandrie…
    Glumesc.
    Si uneori cand muncesti toata noaptea ramane loc si de putin noroc. Daca nu pentru ce-au mai inventat cuvantu??

  8. za kid spune:

    Asta da sesiune, si totusi dupa o noapte intreaga de munca, asidua si de cafea (cred ca o jumatate de pachet) plus vreo 3-4 doze de energizant, si multa multa oboseala a ochilor, plus suferinta colegelor de camera, ca sa nu mai punem la socoteala oboseala ta si toate cele ce-ai indurat, mai era loc si de noroc (altfel de ce-au mai inventat cuvantu daca nu avem deloc parte de el :)) ) Si se pare ca ai avut noroc, ca ai stiut/citit/scris …
    Brava Roxana!

  9. Roxana spune:

    😛
    Ye ye…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
