săptămâna de foc

Foc şi pară!
Am nişte draci de nu ştiu ce e cu mine.
După ce că mi-am început ieri ziua ascultând-o pe fata de la ţară cum vorbea (dacă se poate numi limbaj văcăreasca în care debita la telefon) cu „iubi”, ziua mea s-a tot înrăutăţit.
A plouat exact când voiam să ies la plimbare.
M-am apucat de învăţat pentru examenul de azi ca să ce? Să-mi dea un căcat de eseu. Povestesc mai încolo.
La 3 noaptea m-a apucat febra gătitului. Am teminat mâncarea. Am băgat ness-uri şi pepsi max la greu să pot sta trează. Ana a stat şi ea până dimineaţă, deci măcar nu am fost singură.
Am apucat să structurez detaliile cretine pe care mi le va da mâine proful la examen. Mai am încă vreo 300 de pagini pe puţin. Da’ cine dracu’ să le citească?
Singura activitate care m-a relaxat a fost o cafea băută cu frate-miu, o porţie de râs isteric cu Marius( my best friend) şi un site din dorinţa de a-mi demonstra că totuşi nu am uitat ceea ce lucram acum vreo 3-4 luni. Long live Dreamweaver CS5 – varianta trial de pe Adobe.com .
Deci o zi şi o noapte plină de cafele, înjurături, mâncăruri exotice şi multă documentaţie.
Ajungem şi la partea cu examenul.
Aveam de făcut şi un proiect pentru azi, o idee de cercetare până la partea aplicativă. L-am făcut cu o colegă sâmbătă noapte. Şi colega vine dimineaţă la mine, nici nu apucasem să mă trezesc ca lumea şi dă-i cu stresatul pe capul meu. În viaţa mea nu mai fac cu ea un proiect, oricât de bună prietenă mi-ar fi. (Mire, fără supărare, am discutat despre asta🙂. I still wove you :* )
Dorm şi eu ca omul de la 6 la 7:30, adică o oră jumătate, nu apuc să mănânc nimic şi merg fuga-fuga la examen. La listări un tip care se mişca în reluare. Ştef listări lets me down…
Ajung la examen. Ora 8:02. Săli pline. Deci intru de la 9, da?
La ora 9 dau să intru în sală cu alte 10 fete şi surpriză! Cică se eliberase amfiteatrul lu’ peşte, D4 şi s-a dat acolo…
Noroc de sexul frumos care suntem noi, fetele şi de un prof mai mult decât înţelegător care ne-a lăsat pe toate cele 11 nefericite să dăm examenul în 30 de minute.
La examen, surpriză, citeşti un căcat efectiv de unşpe mii de pagini de aberaţii despre web, internet, calculator şi educaţie ca să-mi dea „Funcţionalităţi ale calculatorului în educaţie.” Precizez spusele profului: ” PUTEŢI să înfloriţi, apreciem originalitatea.”
No, futu-i, nu putea să zică aşa de la început?
Da, dau să ies din sală şi supraveghetorul mă întreabă: „Scrii doar cu stânga sau cu ambele?” . Îi zic că ambele, deşi mult mai rapid scriu cu stânga. Şi îmi dă adresa de mail care mă rog, e id de mess să-i trimit argumentele pe care trebuia să le prezint la seminarul de recuperare de la 8 dimineaţa!
Mda… Ar trebui să dorm acum, dar cine să aibă somn? Cafea+ness+cola+psihologie socială II = love.
Şi urmează a 3-a noapte albă.
FUCK Psychology!

p.s. La secretariat e grevă şi mie cine-mi dă adeverinţa RATP să mă pot plimba ca omul până în Carrefour şi înapoi? Vreau vopsea roşcat-închis şi portocale. Rămân şi fără Tchibo. *heartbroken*

Comments
13 Responses to “săptămâna de foc”
  1. Rpx spune:

    Ah, studenția… a opta minune a lumii.

  2. Roxana spune:

    @Rpx: true, foarte TRUE. :))

  3. bre… tot ce pot sa spun, e ca nu credeam vreodata ca aberatiile astea despre cum poti folosi un calculator in viata de zi cu zi sa ajunga disciplina de studiu la o facultate care nu are nici in clin nici in maneca treaba cu „calculatoarele”… ce e drept, asa ajung unii directori peste tocilarii astia de programatori si se incep a injura intre ei de mama focului…

    Dar voi studentii, nu comunicati intre voi? Nu va spuneti cand, cum si unde se dau examene? La noi, in maxim 5 minute informatia ajunge la fiecare student interesat… ce e drept, suntem doar 80 de oameni🙂

  4. Roxana spune:

    @Andrei: bre, în România totul e posibil. Şi crede-mă, am ajuns în primul an de facultă la Tehnologia Informaţiei şi Comunicării să mă cert cu gay-ul de la seminar pt că-mi pierdeam timpul învăţându-mă el la seminarii cum să scriu în word şi in powerpoint, pe când eu fac design şi altele pe care gayuţ nu le visează nici măcar noaptea.
    Şi la partea cu minunata comunicare… Suntem 325 de studenţi în an şi la noi e „fiecare pentru el”, nu te ajută nimeni nici măcar cu un pix sau foaie.🙂
    Cum spuneam, fuck Psychology!

  5. Trist… tare trist… dar din toata sleata asta de studenti, cei care urmeaza PR-ul sau pseudo-stiinte din astea ma cam calca pe neuron la cata importanta isi dau… ma intreb si eu, oare profii de la disciplinele astea in ce dracu si-au dat doctoratul? In utilizara Butonului de start sau folosirea Optiunii Click Stanga de pe mouse? cum se foloseste butonul de bookmark din browser sau in ce naiba, ca nu-mi pot inchipui… Cred ca si nepoata-mea care are 4 ani s-ar putea bate in „conostinte si aptetudini” cu retarzii care au ridicat porcariile astea la rang de materie universitara…

  6. Roxana spune:

    Eu cred că sunt materii făcute pentru a mai băga un examen şi a mai lua ceva bani în plus.
    Da, să ştii că ar putea nepoata ta să-i bată. La propriu😀

  7. karmina spune:

    ok si ziua mea a inceput prost :)). am adormit greu, desi trebuia sa fiu in picioare la 6jum. eu la 2jum inca incercam sa-l chem pe nenea ene pe la gene. ma trezesc cu greu, afara plouase. imi fac cafea, nu mai aveam zahar :-j. ma suna o buna prietena la 7😮 ca sa-mi povesteasca cum ma ameninta un nemernic :> (ma rog, long story). prietenul incepe sa urle la mine, ca nu poate sa creada ca noi la ora 7dimineata discutam despre ratatul ala =)). plec la examen, fu ok😀, macar atat. ajung acasa, ma pun sa citesc ceva slide uri, vad ca e 12 jumate, la 1 si un sfert tre sa ies din casa :)) la 2 am examen iar, si-o sa fim doar 2 persoane, intr-o sala mica😀. FUN FUN FUN. Din fericire I😡 sociala :)). ti-am zis ca am vorbit despre dragoste in cadrul ei? ;;) :)) spor la treburi rox >:D<

  8. Roxana spune:

    @Karmi: norocoaso, ai scăpat de futaiul de la psiho de aici. :))
    dă-l dracului de nemernic, ştii că eşti fată puternică şi nimic nu te poate doborî.
    spune-i prietenului tău că dacă mai ţipă la tine vin cu katana peste el.
    spor şi ţie în stresiune şi…thankies. hugs back😀

  9. Zwargolak spune:

    Studentie…
    La examen: zoli, ce materie asta, de avem acu examen?
    P**a mea, stai ca stie stefan.
    Stefane…
    Ba nush, n-am fost, bag p**a.
    Toti 3 eram clei.
    zoli a luat 6, eu 7, stefan 9.
    Cum p*** mea, nush.

    Din amintirile de acum 7 ani…

  10. Zwargolak spune:

    n-a aparut ce-am zis?
    bag p**a, nu ma repet

  11. Roxana spune:

    @Zwargolak: acum a apărut. Dacă-mi comentezi necenzurat pe blog, intri la spam.😛
    Nu tolerez alt limbaj vulgar pe-aici în afară de al meu, evident.🙂

  12. Zwargolak spune:

    Pai de ce? Pana si Creanga scria cu toata mandretea si nu se supara nimeni.
    Ai citit povestea povestilor?

  13. Roxana spune:

    @Zet: Creangă is dead, I’m not. (yet :)) )
    N-am apucat să-i citesc toate operele, am descoperit beletristica străină care „suna” bine.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
