Atunci când…

…ai intrat în viaţa mea:

* a fost prima oară când am simţit că trăiesc.
* a fost prima oară când timpul a stat în loc.
* a fost prima oară când mi-am ridicat la pătrat bătăile inimii.
* a fost prima oară când am crezut în îngeri.

… ai plecat din viaţa mea:

* a fost ultima oară când m-am mai deschis în faţa cuiva.
* a fost ultima oară când am crezut în vise.
* a fost ultima oară când mi-am expus lacrimile.
* a fost ultima oară când m-am lăsat păcălită de îngeri şi demoni.

When you came into my life…
Well, it was such a long time ago, I almost forgot the taste…

Comments
2 Responses to “Atunci când…”
  1. Lucian Alex spune:

    dc trebuie sa fie asa? dc?

  2. Roxana spune:

    @Lucian Alex: pentru că odată şi odată treci prin viaţă şi te loveşti de zid. Şi-apoi înveţi că nimeni nu poate trece prin ziduri, oricât de special s-ar simţi şi înveţi să te fereşti de ele. Şi-ţi construieşti şi tu altele.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
