Un strop de fericire…


Era linişte în jurul meu.
Era monotonie şi plictiseală.
Mă gândeam că nu am să-mi revin vreodată la viaţă.
Gândeam prea departe, prea pesimist.
Simţeam cum zâmbetul îmi moare încet, cum copilul din mine se prăbuşeşte într-un somn profund fără de întoarcere.
Şi chiar în momentul în care mai aveam un pas spre prăpastie, iar ochii refuzau să mi se deschidă, deşi ţipam în interior „Lăsaţi-mă să trăiesc!„, tocmai atunci m-ai prins de mână şi mi-ai sărutat pleoapele.
Iar atunci ochii mei ţi-au ascultat buzele şi s-au deschis de la sine. Priveliştea pe care am avut-o doar pentru mine pentru o fracţiune de secundă mi-a tăiat răsuflarea. Inima mi-a stat în loc, precum un ceas mecanic care şi-a defectat mecanismul.
Credeam că voi orbi din cauza luminii, fiindc-am avut ochii închişi prea multă vreme.
Oare lumea din jur, după ce se va arăta semi-orbului din mine mă va accepta?
Sau o voi accepta eu pe ea?

Deodată toate întrebările, frământările mele dispăruseră, pentru că lumea din jur era închisă în irisul ochilor tăi mari.
Şi poate pentru că mă simţeam protejată pentru prima oară, fără să fi cerut cuiva protecţie.
Credeam că pot înfrunta totul singură, că nu am nevoie de nimeni alături, însă singurătatea doare uneori.
Ţi-am dat de înţeles că iubesc singurătatea văzută prin prisma libertăţii, dar ai citit prin mine momentele în care am nevoie de sprijin necondiţionat.
Mi-ai arătat un alt strop de fericire, mult mai limpede de data asta…

* * *
Sometimes, the answers to all my questions come in the most unexpected moments…

Comments
3 Responses to “Un strop de fericire…”
  1. Lucian Alex spune:

    momentele placute vin in cele mai neasteptate moduri si momente..suntem oameni, sociabili, iar singuratatea nu e optiune oricat am dori sa spunem ca ne descurcam fara nimeni altcineva care sa aiba grija de noi.

  2. l'enfant spune:

    I’m expecting the unexpected moments myself!

  3. Roxana spune:

    @Lucian Alex: atât timp cât îmi lasă şi un strop de libertate, accept şi stropul de fericire. 🙂
    @L’enfant: and they will surely come. 😀 „într-o zi cu soare”

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
