Adio trecut!

Ştii melodia de la Lifehouse – You and me?
Mereu găsesc câte ceva care să-mi amintească de noi: o haină pe care am purtat-o, un loc în care am fost la o cafea, imaginea noastră proaspătă în minte, o bancă pe care am stat, o stradă pe care am păşit, oameni cu care ne-am întâlnit şi am ieşit împreună, filmele pe care le-am vizionat, timpul petrecut împreună.
Mereu găsesc câte ceva care să-mi amintească de tine: o melodie pe care o ascultai, filmul tău preferat, vreo vorbă de-ale tale, cadourile pe care mi le-ai făcut, mesajele de pe telefon, felicitările şi florile, vocea ta.
Vorbele tale sună atât de frumos atunci când stai în faţa mea şi îţi întinzi braţele să mă cuprinzi.
The best thing about me is you…

Asta ţi-aş fi scris asta atunci şi nu am apucat.
Însă acum totul s-a schimbat şi am decis să trăiesc.
Trecutul este trecut, prezentul este incert, dar frumos.
Începe aventura. Şi viaţa are gust azi mai mult ca oricând. Am decis să merg înainte şi să nu mai privesc în urma mea.
Şi câţi au rămas în urma mea. Şi câţi vor mai rămâne.
Viaţa mea merge înainte într-un ritm accelerat.

* * *
That’s why we all have a heart.
So we can speed it up or slow it down…

Comments
6 Responses to “Adio trecut!”
  1. Lucian Alex spune:

    din trecut sa pastrezi doar ce este mai frumos si atat!

  2. l'enfant spune:

    Din trecut, pastrezi tot… Frumoase sau nu…sunt „lucruri” din care ai invatat…sau inveti… Amintiri care te invata, trairi care te-au format… Cel mai probabil, lucruri pe care le-ai face oricum la fel!

    The best thing of …each other is most likely… the one in your heart, not the one beside…

  3. Roxana spune:

    @Lucian: din trecut oricum pătrezi mai multe decât ai vrea, însă nu trebuie să trăieşti în el, ci să trăieşti clipa, adică prezentul.
    @l’enfant: cum îi spuneam şi lui Lucian, important e să te detaşezi de amintiri, să trăieşti realitatea. Şi da, dacă relaţia implică reciprocitate, atunci e minunat să spună fiecare că celălalt este the best thing. Dacă nu implică sau nu se simte reciprocitatea, atunci unul dă tot, iar celălalt doar primeşte şi nu răspunde pe măsură.

  4. l'enfant spune:

    Si daca reciprocitatea nu e tot? Crede-ma nu am dudele plecate la plimbare degeaba! :))
    Sunt pe drumul ce bun… cu asa multe conflicte interioare, I’m the queen of my… dude! :))

  5. krossfire spune:

    Getting over this shit is hard. I usually use tons of metal, friends and videogames (sound lame, but works great on raping your brain)

  6. Roxana spune:

    @L’enfant: welcome to my world. :)) eu am trecut pe autosugestie şi sper să mă ţină mult, mai ales că stau prea bine cu memoria ca să uit fie şi cel mai mic detaliu care a contat pt mine. :)) It’s a dude world.
    @Kross: prieteni care să-mi amintească de ceea ce vreau să uit? Sau melodii pe care le ascultam amândoi? Videogames? Pas tura asta. Încerc să-mi „rape my brain” cu un prezent acceptabil, plin cu ceea ce-mi place.😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
