Emptiness


Patul e rece şi gol. Camera pustie şi fără viaţă.
Covorul zace aşa, vechi, aruncat pe podea. I-am îndoit puţin colţurile franjurate, să pară mai chic!
Scaunele au spătarele rupte de la atâtea personalităţi puternice care s-au sprijin pe ele în momente de cumpănă.
Masa prea folosită poartă povara petelor de cafele băute în doi.
O scrumieră singuratică am lăsat-o lângă fereastră pentru amicii fumători.
Curentul se strecoară şi acum în încăperea minusculă prin crăpăturile de lemn.
Uşa scârţâie uneori noaptea, fără ca cineva să intre.
Tu ai devenit doar o umbră, o imagine reflectată în lumina palidă a lumânării.
Privesc cum amintirile noastre se ascund pe după tablouri şi cărţi prăfuite.

* * *

Privesc poza noastră de câteva ore bune, dar nu reuşesc nici acum să-ţi conturez trăsăturile. Ceva mă opreşte.
Amintirea noastră duală mocneşte ca un foc aproape stins. E jarul din mine pe care nu vreau să-l ucid. E jarul pe care il mai păstrez pentru o clipă de tandreţe străină.
Dar stai liniştit, nimeni nu te va înlocui. Ţi-ai rezervat din timp un loc sigur în viaţa mea. Şi ţi-l păstrez, chiar dacă ţi-ai anulat rezervarea ultima oară.
Ştii, mi-am închis cărările de când ai plecat.
Am închis ferestrele. Prea multă lumină pătrunde în cameră şi mă orbeşte.
Iar umbra ta, măreaţă ca cea a unui stejar, umbra ta nu mai are cum să mă protejeze.
Plec să-mi caut primăvara…

* * *
Ţi-au picat frunzele, ţi s-au uscat crengile.
E toamnă în sufletul tău.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
