Demult

Prima oară când te-am văzut,
În flăcări am izbucnit.
S-au aprins scântei pe care
Nici ploaia nu le-a potolit.
Soarele, aripile mi-a ars
Când m-ai invitat la dans.
De ce mi-ai ieşit în drum?
Miroase-a dragoste şi scrum.
Cu vise şi speranţe mă afumi,
Tremur şi-n braţe mă sugrumi,
De ce ai răsărit tocmai acum?

Prima oară când mi-ai ieşit în cale
Am simţit cum lumina de la soare
Mă orbeşte, mă dezmiardă.
Cui i-ar plăcea să o piardă?
Mi-ai vândut pete de culoare,
Curcubeu şi picături de ploaie,
Să mă simt specială-n felul meu.
Ai turnat cenuşă peste jar,
Dar nici atunci n-aveai habar
C-am să renasc arzând mai mult.
Prima oară a fost cândva demult…

Comments
2 Responses to “Demult”
  1. Roxana spune:

    :)) fără voltaj. 😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
