Rainbow coloured summer dream

Încă o mai port cu mine…


Ultima oară când m-ai văzut, mi-ai spus că ai cadoul perfect care mă va face să zâmbesc. Şi l-ai avut.
Ştii cât de mult detest ploaia rece, dar ştii cât de mult iubesc curcubeul de după.
Însă se întâmplă să plouă şi să nu fie curcubeu.
Şi-atunci mă pun pe plâns precum un copil.
Şi tu râzi mereu de mine.
Ştiu că sunt alintată, m-ai învăţat prost.
Însă te iert. Tu m-ai iertat deja.
Mi-ai colorat visele cât ai fost aproape.
Vise mov.
Vise roşiatice pasionale.
Vise albe inocente.
Vise-albastre cu fluturi.
Mult surâs cernut peste paleta de culori.
Te-am adorat întotdeauna pentru ceea ce ai reuşit să pictezi în mine.
Ai conturat speranţă, iubire, afecţiune, vise, inocenţă, maturitate.
Mi-ai colorat viaţa, nenorocitule.
Iar eu, eu nu ţi-am oferit în schimb mai nimic. Doar mult gri, doar multe lacrimi şi slăbiciuni, doar portrete monocrome, lipsite de culoare .
Mi-am şters zâmbetul crezând că nu este perfect. Mi-ai spus să-l conturez la loc, e perfect în imperfecţiunea lui. Te-am ascultat şi-acum nu îmi pare rău.
Privesc în urmă şi nu am ce regreta. Am prea multe de admirat. M-ai luat precum o stâncă din munţi şi mi-ai sculptat încredere în mine, frumuseţe, gingăşie.
Ai luat toate culorile din atelier şi le-ai aruncat pe mine. Fiecare pată de culoare ţi-a conservat parfumul, aroma buzelor roşii şi zâmbetul tău nevinovat.
Ţi-am fost muză şi iubită, ţi-am fost confidentă şi artistă.
Şi tu mi-ai fost univers pentru o vară ploioasă.

* * *
Rainy days in a rainbow coloured summer dream.
I took your colours and made them mine.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
