How do you feel?

E cald, în sfârşit a răsărit soarele şi pe strada mea.
E linişte în jur. De fapt, să fim serioşi, cine nu doarme la 6 dimineaţa în afară de noi?
Voiam să te întreb dacă eşti ok. Te-am visat azi-noapte cam trist şi nebărbierit. Privirea te-a dat de gol. O creaţă brunetă ţi-a frânt din nou inima.
Ţi-am spus de atâtea ori să nu te îndrăgosteşti de brunete. Nu ştiu cât o să te mai ţină inima. Dar faci cum vrei.
De data asta te las în noapte. Ai nevoie de tăcere şi anonimat.
Data viitoare te scot în lumina soarelui. Radiezi atât de frumos şi e păcat să nu-ţi arăţi trăsăturile întregii lumi.
Poate undeva acolo, e cineva şi pentru tine.
Altcineva decât mine. Ţi-am explicat, eu sunt a mea şi-atât. În rest, a nimănui.
Nu, nu eşti un nimeni, dacă asta gândeşti. Şi chiar de ai fi, asta nu-ţi dă dreptul să mă ai.
Ţi-am explicat cum e cu relaţiile astea deschise – de fapt, nu sunt deloc relaţii.
Hai, ia şi dormi, ai nevoie de momente în care mintea nu ţi-e forţată să gândească. Relaxează-ţi zâmbetul, linişteşte-ţi inima şi descreţeşte-ţi mintea îngândurată.
De te-ar vedea altele aşa cum te văd eu…

* * *
Does it still hurt?

Comments
2 Responses to “How do you feel?”
  1. Bogdan spune:

    Palalilăăăăăăăă, m-ai distrus psihologic cu ce ai scris aici!

  2. Roxana spune:

    Strike 1 – checked.
    Şi e doar începutul.
    Până pleci în Anglia, îţi dau şi prescripţie la medicamente neuro. :))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
