Arta posterului

Astăzi, în timp ce făceam analiza de produse nu m-am putut abţine în a nu critica sau aprecia ceea ce analizam, pe lângă aspectul tehnic.
Pot spune că în materie de muzică şi filme, am dat peste cele mai proaste design-uri de postere şi coperte dvd/cd/vinyl. Însă am dat şi peste câteva excepţionale.
Ceea ce am să vă arăt pune la încercare ochiul uman, mintea, tot.
O iluzie optică şi totodată, ceea ce mie îmi place să numesc, arta posterului.
Asta da, promovare. Asta da, captare a atenţiei.
Păcat că în prezent totul se rezumă la un mesaj direct, pe care toată prostimea să-l înţeleagă şi nu la unul discret, pe care doar cei capabili îl vor prinde.
Now where’s the fun in gathering lots of stupidity in just one room ?
Pe mine m-au convins că merită achiziţionate produsele.
Preferatul meu e afişul de la The Band – 5 chipuri care conturează marea.😀

Comments
4 Responses to “Arta posterului”
  1. Rpx spune:

    Ăla cu Saxophobia…. foarte subtil…

  2. Roxana spune:

    😀 mai am una cu două ţigări care cântă la un pian făcut din chibrituri. Rhapsodia.😀

  3. Lucian Alex spune:

    cel cu Tha Band chiar e tare…si serios ca multi nu au observat ca sunt chipuri ce formeaza conturul :))

  4. Roxana spune:

    @Alex: ştiu, de asta este preferatul meu.😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
