vis confuz

Ce faci şi unde te-ai rătăcit?
N-am mai privit apusul, călătorule.
N-am mai ajuns să materializăm ceea ce am visat.

* * *
Nenorocitule, ţi-am povestit că iar l-am visat?
Ştii că am probleme cu premoniţiile încă din liceu. Mereu mi se adeveresc visele.
Dar tura asta nu ştiu ce să spun… Mi-a apărut deja a treia oară în vis, în ultima lună. Şi nu ştiu unde să-l caut, nu ştiu ce să caut. Nu reuşesc niciodată să-i reţin chipul.
Ultima oară mi-a povestit în vis că se întâlneşte cu Lucian. Pe Lucian, colegul lui, l-am reţinut.
Dar ce-am să fac de acum? Am să întreb pe fiecare tip brunet cu cioc dacă îl cheamă Lucian şi dacă are un prieten blond-şaten care cântă foarte bine la chitară? Pe dracu!
Chiar nu sunt în stare să îl caut.
Şi, hai să fim serioşi, dacă îl găsesc, ce să îl întreb?
„Ce faci?”… Sau să-i spun direct „Ştii, te-am visat de trei ori.”
S-ar speria de mine şi ar fugi cât îl ţin picioarele.
Nu, nu se poate asta.
Alex, zi-mi ce să fac…
Totuşi aş putea să-i reţin mai bine trăsăturile. Aş putea face un efort de memorie, nu?
Atât ştiu despre el: e liniştit, nu iese în evidenţă, are o chitară de care nu multă lume ştie sau nu o are, dar ştie să cânte foarte bine. E şaten spre blond, are părul scurt de tot şi ochii albaştri. E timid, închis în el, respectuos şi nu ştie să lupte pentru ceea ce-şi doreşte cu adevărat.
Neagă realitatea mai ceva decât o neg eu…
Ce să fac, Alex? Tu mă ştii mai bine ca oricine. Tu îmi poţi răspunde, nu-i aşa?
Să am încredere în ceea ce „văd” sau în ceea ce „simt”?
Să am răbdare sau dau totul uitării?
Nu mai înţeleg nimic, astăzi totul e confuz pentru mine…

* * *
Eşti la şapte secunde depărtare. Beyond my reach…

Comments
8 Responses to “vis confuz”
  1. Lucian Alex spune:

    Lucian aici! :)) da eu is cam blond de fapt..

  2. Roxana spune:

    Nu, nu, trebuie brunet. :))

  3. Lucian Alex spune:

    done! ma vopsesc sau il cauti pe al meu geaman, cealalta parte a mea, Alex?

  4. Roxana spune:

    Nu. imi spui care-i treaba cu blondul chitarist, pentru că deja îl visez de prea mult timp.🙂

  5. Lucian Alex spune:

    hmm..cum ziceai..ti se adeveresc visurile…imi pare rau dar eu nu cunosc nici un chitarist blond……dar poate e doar o metafora acea „chitara”, un simbol. Nu stii niciodata ce va aduce ziua de maine!😉

    pana atunci Live your life! it’s too short to waste it

  6. Roxana spune:

    @Lucian Alex: I don’t waste my life, I write it. :))

  7. Lucian Alex spune:

    @Roxana nu ma refeream neaparat la asta….
    eu imi traiesc viata si asa am intalnit persoane foarte interesante.anyway, felicitari pentru scrieri.

    off-topic: am comentat cam mult in ultimul timp :))

  8. Roxana spune:

    @Lucian Alex: dap, eşti in topul 5 al comentatorilor pe bloggy.😀
    Mulţumesc. Am inspiraţie zilele astea.😛

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
