I miss you

Strânge-mă în braţe…
Nu mai târziu, acum!
Vreau acum să mă îmbrăţişezi, vreau acum să fii lângă mine.
De ce nu poţi fi? De ce eşti atât de distant?
Mi-ai promis atât de multe, prea multe.
Mi-ai promis, prostule, luna de pe cer şi toate mărunţişurile de care-mi pasă.
Ai avut grijă ca fiecare detaliu să fie pus la punct, iar când ai plecat, mi-ai luat tot.
Nici măcar praful nu mi-a rămas. Un mare nimic, un mare gol în aşternut.
Camera asta e atât de goală fără tine. Nu-ţi mai aud vocea groasă şi idioată, glumele proaste şi răsuflate.
Nu mai are cine să-mi mai facă dimineaţa cafeaua. Micul dejun e fără gust dacă nu eşti tu acolo să împărţim felia de pâine prăjită cu nutella şi cana de ceai.
Nu înţeleg ce ai găsit mai bun în celălalt capăt.
Nici tu nu înţelegi.
Ştiu că şi ţie ţi-e greu. Şi tu te simţi singur. Ţi-e dor de dimineţile în care nu era monotonie în jur. Ţi-e dor să râzi cum mă frigeam la limbă încerând să beau din cana clocotită de cafea.
Ţi-e dor. Şi mie mi-e …
Dar sunt prinsă aici în prezentul ăsta singuratic şi monocrom, fără să văd vreo rază de speranţă. Sunt multe, mişună prin preajma mea, însă nu e niciuna care să rămână azi, mâine, poimâine.
Poate am dat cu piciorul la fericire şi îmi cer scuze, ştiu că m-ai încurajat mereu să caut ceea ce merit, însă nu am găsit ceea ce căutam. Dacă mă întrebi ce sau de ce, n-am să ştiu să-ţi răspund.
Astăzi aerul e greu respirabil. Astăzi mi-e greu să respir între patru pereţi albi, reci şi goi .

* * *
I miss you …

Comments
One Response to “I miss you”
  1. Lucian Alex spune:

    fiecaruia ii este dor…chiar daca nu vrea sa recunoasca!

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
