See you again

Am rămas cu gândul la tine de la ultima despărţire.
Ştii, îmi doresc foarte mult să te mai reîntâlnesc pe stradă.
Ne-am spus un „adio” destul de sec ultima oară. Era loc de mai mult, însă nu am ştiut niciunul să ne călcăm peste mândrie şi să fim iarăşi copii. Am decis să avem vieţile noastre de adulţi şi acum, uite, eu stau şi mă gândesc la tine. Iar tu, tu stai închis în cameră. Mi-au spus prietenii tăi că nu ai mai ieşit din casă de două săptămâni.
Parcă ştiam că am căzut de-acord să ne simţim fiecare bine, nu să ne ducem dorul. Ce-am promis şi ce-am ajuns…
Seara îţi caut ochii pe sub aşternut şi nu îi găsesc. Iau căţelul pe care mi l-ai dăruit şi îl strâng puternic în braţe. Poartă parfumul pielii tale. Nici acum nu am aflat ce aftershave foloseai şi ce parfum. La dracu’! Nici nu mai am cum afla.
Iar tu, nenorocitule, tu stai şi te gândeşti la mine atunci când apune soarele, atunci când plouă, atunci când e dimineaţă însorită.
Cafeaua fără mine nu are acelaşi gust. Iar noaptea e rece şi pustie. Camera ţi-a devenit tăcută şi lipsită de culoare. Clipele tale au devenit monocrome. Ştiu că eu eram pata de culoare care-ţi aducea zâmbete gratuite, netaxabile.
Până şi tanti de la biroul unde-ţi plăteşti taxele te întreabă unde ţi-e prietena. Tu ce îi răspunzi? Că nu mai este? Sau te faci că nu ai auzit întrebarea? Ori, lasă-mă să ghicesc, zâmbeşti şi taci. Ea nu trebuie să ştie adevărul.
Nimeni nu ştie adevărul . Doar noi doi ştim ce am avut şi la ce am pus capăt.
Mi-aş dori să te mai revăd uneori, să mai stăm la o cafea amară de dimineaţă, să mai privim un apus de pe dealul verde şi să ne rostogolim prin iarba crudă.
Dar, vezi tu, nu se poate. Tu eşti prea adult, iar eu sunt prea copilă. Ceva la mijloc ne desparte…

* * *
I wasn’t looking for love…

Comments
7 Responses to “See you again”
  1. Lucian Alex spune:

    o intrebare am pentru tine…Toate aceste povestioare sunt real life sau scrieri „inventate”?

  2. lpttenfant spune:

    @ Lucian: Are vreo importanţa?
    @Roxana: Gata! M-ai convins!

  3. Roxana spune:

    @Lucian: există vreo 80% sâmbure de adevăr.
    20% e ceea ce „vede” şi simte cititorul. 😀
    @enfant: convins? cu ce? 😀

  4. l'enfant spune:

    Cu ceea ce scrii tu. 🙂

  5. Roxana spune:

    *blushes*.
    thankies pentru citire. 😀

  6. Lucian Alex spune:

    @l’enfant da are..pentru mine are importanta..
    @Roxana mersi de lamuriri..ma regasesc, am trait povestea si de aceea eram curios

  7. Roxana spune:

    @Lucian: De obicei scriu din experienţa personală şi adaptez puţin la partea artistică.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
