Stinge-mă…

Ceva s-a aprins în mine.
Doi ochi albaştri şi un zâmbet natural şi frumos.
Mi l-ai oferit acum ceva timp.
Şi mi-a rămas captiv în minte. Captiv în mine.
Îmi beau cafeaua dimineaţa şi mă gândesc la fiecare moment petrecut împreună.
Au fost puţine, dar intense.
Noi doi…
Tu trăgeai însetat din ţigară, eu mă ascundeam după cerculeţele pe care te concentrai să le faci perfecte.
„Nu beau cafea”, mi-ai spus în prima zi.
A doua zi ai vrut să guşti din dimineaţa mea amară cu lapte.
Cred că ţi-a plăcut. Mi-ai spus doar că mai merge un cub de zahăr.
I-am dat drumul cu atenţie. Nu aş fi vrut să-ţi pătez pielea albă cu vreun strop.
Apoi ai devenit şi tu dependent de cafea. Sau de clipele în care soarele îmi lumina chipul adormit, iar tu râdeai de felul în care mă strâmbam din priviri la raze.
Mă sufocam de la atâta tutun şi te rugam mereu să deschizi fereastra.
Mă priveai suspect şi apoi aprobai din cap că tura asta ţi s-a făcut milă de plămânii mei.
„Lasă-mă singură o clipă”, ţi-am şoptit într-o dimineaţă.
Şi te-ai ridicat din pat, ţi-ai luat haina, ţigările şi ai plecat.

* * *
Stinge-mă. Mi-a făcut prea mult bine ceea ce am trăit alături de tine.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
