Costum necesar unei conducătoare auto

Încep să îi înţeleg pe bărbaţi de ce-şi bagă şi scot instrumentele când văd o femeie în trafic.
Astăzi, una bucată şoferiţa lu’ peşte încerca să parcheze în parcarea de la Gaudeamus. Am stat vreo 10 minute cu cafeaua în mână doar să văd dacă reuşeşte vreodată să o parcheze. She did it. Şi tocmai când a reuşit şi dă să iasă din maşină, i se prind ciorapii de dracu ştie ce: scaun, portieră. Oricum foarte amuzantă imaginea.
De aici mi-a venit ideea unui costum absolut necesar unei tinere conducătoare auto. O luăm de la interior la exterior:

1. Sutien cu închidere centralizată .🙂
2. Lenjerie intimă cu centură de siguranţă.
3. Pantofi cu schimbător de tocuri.
4. Bluză cu sistem de răcire/încălzire.
5. Fustă/pantaloni cu oglinzi retractabile.
6. Geantă cu bord (extensibil).
7. Geacă/jachetă cu mâneci detaşabile.
8. Manual de utilizare a frânei de mână.
9. Ghid practic – „Cum să nu mă dau de gol că sunt femeie la volan
10. Ciorapi de damă cu scut de protecţie.

* * *
Mi-am amintit de reclama asta. Bestială. :))

Comments
7 Responses to “Costum necesar unei conducătoare auto”
  1. seaqxx spune:

    Mie reclama aia îmi aduce aminte de postul ăsta al meu :)) http://rpx.kicks-ass.net/?p=3842

  2. Roxana spune:

    @seaqxx: auch. :))

  3. Lucian Alex spune:

    coafura rezista :))….inchidere avem..da alarma?

  4. Roxana spune:

    :)) am uitat-o .😀

  5. excesdesare spune:

    Dar ea zambea? Sau era ingrijorata ce face cu ciorapii? Ori…au fost rezistenti?🙂

  6. Roxana spune:

    Ea s-a enervat. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...


Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
