Prostescul de maine

O să fiu scurtă şi la obiect: NU am de gând să îmi mişc mâine fundul la minunatul protest.
DE CE? (Sau cum îndrăznesc să mă sustrag de la activităţi de asemenea amploare?)
PENTRU CĂ nu eu i-am votat pe dobitocii ăştia, ci voi. Aşa că mergeţi voi şi luptaţi, v-aţi făcut-o cu mâna voastră.
Am mai spus şi aici de ce cred că puştii de 18 ani şi pensionarii nu ar trebui să aibă drept de vot.
Îmi ajunge faptul că s-a dus gloata la votare şi l-a votat pe Băse’ăl Mare. Şi de aici un menaje-a-trois foarte reuşit: preşedinte + parlament + guvern = love (sau cum să-i fuţi pe cetăţenii fraieri care ţi-au acordat voturi).
Iar eu o să am la anul de tras de pe urma voastră.
Vă mulţumesc anticipat pentru cadou.😉
Aşa că stop cu mass-urile pe messenger în care mă chemaţi la protest, stop cu spam-urile din e-mail în care vă bateţi cu cărămida în piept că faceţi revoluţie! Stop cu atâtea planuri măreţe nerealizabile!

Apropo, dacă nu ai ce face mâine sau dacă vrei să faci ceva pentru TINE, vino la ConferinTa de prezentare a burselor de studiu in Japonia.
Mai multe detalii aici.

* * *
Romania – soon to be land of nobody.

Comments
6 Responses to “Prostescul de maine”
  1. Lucian Alex spune:

    sincer asta cu protestele in masa, mai ales la care participa pensionarii, mi se par o tampenie…unii au prea mult timp liber si totusi se plang ca muncesc pe rupte si nu sunt platiti…cum muncesc ei daca sunt in strada si protesteaza? daca vrei bani nu faci protest, ca pierzi o zi de leafa..

  2. shadesfgray spune:

    i don’t agree

  3. Roxana spune:

    @Lucian: din moment ce i-ai votat, îţi bagi picioarele în leafă şi încerci să repari răul făcut cu votul tău. Îi înţeleg, dar refuz să particip în ceva ce nu mă priveşte direct.
    @shadesfgray: fiecare e liber să creadă ce vrea,.🙂

  4. depatru spune:

    „puştii de 18 ani şi pensionarii nu ar trebui să aibă drept de vot”

    ce?

    in romania ar putea sa voteze si animalele; atata timp cat toate optiunile sunt rele, n-ai cum sa gresesti🙂

    „Romania – soon to be land of nobody.” ->

    „e romania, o iei la muie
    tara nimanui e
    coaie, poti sa fluieri”

    un pic vulgar, da la subiect😀

  5. depatru spune:

    gata, stiu cine ar trebui sa aleaga presedintele: http://musashi-makanangin.blogspot.com/2008/12/fortune-teller-parrot.html

  6. Roxana spune:

    @depatru: Lol. :))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
