Ataşament (subiectiv)


Sursa.

Am să scriu şi despre asta. Despre conceptul de „ataşament”.
Mi s-a întâmplat ca în ultimii doi ani să dau de tot felul de oameni, băieţi şi fete, bărbaţi şi femei, spuneţi-le cum vreţi.
Hai să clarificăm un lucru (ştiu cine mă citeşte, deci o să prindă bine). Atunci când subsemnata (adică eu) spune că „m-am ataşat de cineva„, înseamnă că :
1. Am găsit o persoană cu care am atribute în comun;
2. Posibil ca persoana respectivă să mă înţeleagă;
3. A trecut şi el/ea prin situaţii similare;
4. Poveştile noastre au un sens comun, chiar dacă diferă;
5. Avem ce discuta.

M-am ataşat de cinevaNU = :
1. M-am îndrăgostit.- it takes more than that.
2. Nu mai pot după persoana respectivă.
3. Mor dacă nu-mi dă atenţie.
4. Fac crize de gelozie.
5. Vreau totul sau nimic.

Warning! A nu se generaliza la populaţie.
E valabil doar în cazul meu .😀

Acum că am clarificat micile aspecte, sper să se înţeleagă de ce mă ataşez uşor şi mă detaşez la fel de uşor.
Oamenii din viaţa mea sunt precum izvoarele de munte: vin repezi şi pleacă la fel de repezi.

* * *
My words always have a double meaning, because I am, by definition, a writer.

Comments
3 Responses to “Ataşament (subiectiv)”
  1. notbusy spune:

    ce bine că au apă rece.:D

  2. Roxana spune:

    da, intotdeauna. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: daca-ti spun ca m-am atasat de tine, inseamna asta: https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/05/18/atasament-subiectiv/ […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
