Before/After


A fost ziulica mea, am împlinit 21 de anişori, am decis să fiu cu capul în nori şi cu picioarele pe pământ (‘cause that’s what being high means).
Am început de vineri cu sărbătoritul, mi-am scos colegele de suferinţă aka grupă după dracii pe care i-am avut cu predarea practicii.
Sâmbătă mi-am adunat o parte dintre prieteni + frate-miu, pentru că aparent nu erau toţi disponibili şi am fost la Curtea Berarilor. S-a lăsat cu bere multă, cafea şi pregătire sufletească pentru concertul Viţa de Vie din Club Hand.
Concertul în sine a fost foarte încins, dat fiind faptul că nu se pot deschide geamurile. La partea cu ventilaţia m-a dezamăgit localul, ca de fiecare dată. Nu de alta, dar până şi Despot striga „OXIGEN”. Despre concert aflaţi mai multe de la Iulia. 🙂
După terminarea concertului, m-am întors înapoi la cămin şi surpriză! Camera goală. M-am odihnit bine, recunosc.
Dimineaţă mi-am făcut fotografia de „Black Jack”.

Duminică am ieşit cu nişte oameni extraordinari şi am râs de mă durea burta. (Să le divulgăm sau să nu le divulgăm identitatea? 😀 ). Sunt bloggeri, deci se înţelege că au simţul umorului ridicat la +100.
Hai totuşi să le-o divulgăm: Somnu’, Bog, Iulia şi Claudiu.
Am împlinit 21 de ani la ora 16:16 pe Cuza-Vodă, în ploaie, în timp ce un nene tres alcoolizat vorbea despre 25%.
It’s all about the Mojo – concluzia zilei. :))
Seara am ajuns acasă şi zic hai să mă pregătesc de somn… Dar ţi-ai găsit, nebunii mei mi-au făcut o surpriză şi m-am trezit cu prea mulţi oameni într-o coteaţă de cămin. Mă mir că au intrat toţi. 🙂
Am primit şi cadouri de la toată lumea, inclusiv warm hugs şi zâmbete. Mi-am dat seama că nu am împlinit 21 de ani, ci 12 (motivul: mi-au dăruit un cub şi mi-a luat ceva timp până am reuşit să-l rezolv]. 😀 *blushes*
Las pozele să vorbească.
P.S.1. Florile sunt puse deja la uscat, deci nu le-am mai fotografiat.
P.S.2. Melodia pe care mi-a compus-o Sergiu urmează să fie uploadată pe youtube. (thankies 😀 )
P.S.3. Ziua de apoi – adică de azi. De astăzi reintru în normal: facultate, proiecte, work şi blogging. Încă mai caut colegă majoretă pentru #HaiLaFotbal – editia 4.



* * *
P.S. Love you, guys&girls. 😀

Comments
6 Responses to “Before/After”
  1. Paul spune:

    La multi ani! Multi, buni si fericiti! Spor la gasit colega pt. editia cu numarul 4 de #HaiLaFotbal

  2. Roxana spune:

    @Paul: Merci. Aproape am găsit-o, mai trebuie să fac pressing. :))

  3. paula spune:

    La multi ani..cu intarziere,n-am uitat de ziua ta,dar n-am putut sa-ti zic atunci.Multa fericire iti doresc >:D<

  4. Roxana spune:

    @Paula: merci. treci pe la mine cand ajungi prin camin. 😀 intr-o luna ma mut si nu mai ai ocazia. :))

  5. DycleWelakecE spune:

    Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, iwspo.net

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/05/17/beforeafter/ post black jack adica 21. :)) […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
