Twenty one

Plouă peste inima mea. Îmi spăl păcatele. Îmi spăl dorinţele şi speranţele. Renasc simultan cu picăturile limpezi ce-mi cad pe faţă. Nu, de data asta nu plouă dezolant.
Am învăţat să nu mai plâng. Va plânge cerul pentru mine şi pentru inocenţa mea. De data asta, nu mai sunt actor. De data asta stau şi privesc spectacolul din umbra vieţii pentru că am decis să mă detaşez de tot ceea ce am fost.
Am să-mi ucid sensibilitatea ce-o aveam pentru ceilalţi şi rămăşiţele ei le voi păstra doar pentru mine.
Îmi aparţin sută la sută. Sunt a mea şi-atât.
Şi va trece mult timp până voi mai lăsa pe cineva să mă despartă de mine însămi.
Poate prea mult timp pe care nu ştiu dacă mi-l voi permite vreodată…

* * *

Azi am spus adio 20, bun venit 21. S-a sfârşit un an în care am învăţat să spun „te iubesc” şi în care am învăţat că orice poveste are un sfârşit. Mi-am demonstrat încă o dată că trecutul este trecut.
Mi-am făcut multe cadouri în ultima vreme, printre care ieşiri în oraş, lume nouă, 1 mai la mare, concerte: Luna Amară, Grimus, Alternosfera, Viţa de Vie.
Am împlinit 21 de ani dând din cap. Teoretic, abia la ora 16:16 împlinesc 21… Deci încă am timp să-mi mai fac ceva cadouri şi să mai adun amintiri în sertăraşul lui douăzeci.

Comments
3 Responses to “Twenty one”
  1. Lucian Alex spune:

    La multi ani!! <:-p sa implinesti 22 tot dind din cap si cu mult mai multe cadouri😉

  2. Roxana spune:

    @Lucian Alex: merci. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...


Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
