whisper

Soarele a răsărit de mult, dar eu tot continui să strâng în mână firul de frezie.
Un singur fir, nu am nevoie de munţi de flori. Ştiu, mi-ai fi dăruit şi aşa ceva cu gândul să-mi cumperi inocenţa.
Dar inocenţa asta e a mea. Doar eu şi frezia ştim adevărul.
Tu nu ai drept să afli ce furtună zace în mine. Sau cât de calm e vântul în dimineţile cu soare.
Doar eu mă oglindesc în ceaşca de cafea. Eşti un străin pe care îl ignor.
Nu-mi cerşi atenţia. Nu o vei avea.
Dispari!
Nu-ţi vreau umbra deasupra mea. Nu vreau nimic din ceea ce eşti tu.
Am să iau un pix şi-am să-ţi mâzgâlesc chipul.
Ai să te ţii ca un şarpe de mine chiar dacă îţi voi mutila zâmbetul?
Pleacă!
Azi vreau să fiu singură.
Şi mâine la fel.
Şi peste o lună.
Şi peste un an.
Refuz să mai fac parte din jocul tău. Jucăriile mele au prins viaţă şi personalitate proprie, aşa că le-am eliberat.
Iar eu, eu vreau libertate. Nu doar un strop. Vreau să mă satur de ea.
Vreau să rămân doar eu cu mine.
Aici nu avem loc amândoi, e prea mică şi colorată lumea mea.
Istoria nu se va mai repeta, dragul meu.
Iar eu n-am să permit să-mi vandalizeze cineva visele la care lucrez zi şi noapte.
Nu, nu şi de data asta!

* * *
no one’s here and i fall into myself…

Comments
3 Responses to “whisper”
  1. Dyna spune:

    Iar ți-ai schimbat tema🙂
    Schimbă-mi și mie linkul dn blogroll, m-a mutat la http://www.dyna-robu.ro/

  2. Roxana spune:

    Da, changes la 21 de ani. :)))
    Schimb acum.😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/05/15/whisper/ imaginary.😀 […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
