Friday never ends

Urăsc ziua de vineri. Mereu am urât-o. Un semestru am avut un seminar rătăcit tocmai vinerea. Dobitocul de prof nu a suportat ideea de a veni cu altă grupă în decursul săptămânii. Nu veneai, nu intrai în examen. Futu-i!
Al doilea semestru cică aş fi avut ziua asta liberă, dar numai liberă nu s-a numit.
Am stat în ultima săptămână şi mi-am lucrat proiectele, m-am ocupat de facultate şi de business-uri, de „consiliere” pe mess în legătură cu problemele de cuplu şi viitoare familie, cu sfaturi şi încurajări, cu discuţii kilometrice la telefon, cu lucrat şi iar lucrat.
Mi-am permis o ieşire la concert Alternosfera, un headbanging modest care s-a lăsat cu dureri de cap din cauza lipsei de antrenament / întreţinere a pasiunii.
Am ieşit o seară în oraş crezând că mă voi relaxa, dar am dat peste un „gigel contra” de la Politehnică, iar seara mea s-a transformat în discuţii despre fizică newtoniană şi cuantică, despre atomi şi alte câcaturi. În final tot nu l-am convins şi l-am lăsat cu ideile lui. Gigel ăsta încă nu ştie că, pentru a lupta cu sistemul, trebuie să faci parte din el. Halal manipulare dacă te retragi ca un scorpion în văgăună şi-ţi bagi coada în zid…
Ieri mi-am făcut timp pentru baschet. Pentru că eram doar 3 bloggers, ne-am „unit” cu alţi înşi pentru a juca la două panouri. Merită amintite cele mai tari momente:
„Calm, Costică. Fii Calm.” ; „Bravo, Costică!” – un tip uşor tâmp care atunci când prindea mingea se credea Superman în izmene şi se izbea ca titirezul de orice în cale.
„!@#$%^&**&^%$#@!@#$%^&^%$#@” – un tip gorilă, cu creier intrat puternic la apă care înjura de mama focului atunci când rata, atunci când nu primea pase, atunci când bătea mingea, atunci când urla galeria fotbaliştilor de pe terenul vecin.
Azi-noapte mi-am finalizat proiectele – mii de mulţumiri bestiilor care mi-au dat o mână de ajutor! I *heart* you girls – .
Azi era să ratez predarea practicii, m-am trezit la 10:50, iar teoretic la 11 trebuia să fiu la facultate. N-am ieşit în viaţa mea mai răvăşită din casă. Am fost la listări, m-am certat cu „operatorul de PC”, am alergat efectiv până la corpul D. Am ajuns acolo şi mi-am dat seama că mai ţine cel puţin o oră toată „agitaţia”. Într-un final, am intrat penultima la coordonator şi, surpriză, avea şi ăsta chef să se lege de cineva. Şi începe omul să-mi toarne incompetenţa în timp ce eu mă făceam că plouă pe scaun. La sfârşit, îmi trânteşte un „Roxana, de ce nu ai venit să mă întrebi cum se face acolo dacă nu ştiai?” .😐 Rămân proastă. Nu ştiam că poţi să-i ceri coordonatorului de practică de specialitate să-ţi rezolve o parte din sarcinile pe care le ai. Mişto. *De reţinut data viitoare*
Mi-am băut şi eu cafeaua şi am reuşit să mănânc un covrig pe la un ora 2. Futu-i! – din nou.
GATA! Îmi fac „To do list”. Nu se mai poate. Ajung la Socola în felul ăsta.
Primul pas : Azi merg să-mi iau o agendă! – must have.
Vinerea asta parcă nu se mai termină odată să pun capul pe pernă şi să doooorm!

* * *
În concluzie: I’m wiiiiild.

Comments
3 Responses to “Friday never ends”
  1. shak1 spune:

    damn girl, ai uitat de mine? trebuia sa-mi aduci aminte de basket😐
    pacat ca urasti asa o zi frumoasa, pentru mine e cea mai buna zi a saptamanii😀

  2. Roxana spune:

    @shak: ooopsie, uitai sa te sun.😀
    Da, i hate Fridays.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: http://bit.ly/bkCv2t Efectiv,o zi si o saptamana PREA plina.😦 si mai vine si weekend. […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
