Book-a-read

view source

Sau altfel spus, rezervă-ţi timp pentru a citi cărţi.
www.buybooks.ro ne invită să scriem şi să citim.
Într-o lume in care informaţia circulă cu viteza sunetului şi se pierde în spaţiu precum viteza sunetului, rămâne un singur lucru de făcut: îţi iei o carte, te aşezi pe o bucată de iarbă, pe o bancă sau pe un scaun în vizuina ta, îţi pui gândurile, grijile şi problemele cotidiene în stand-by şi deschizi cărticica.
Acolo ai să redescoperi universul cărţii, un univers în care îţi trebuie răbdare şi sete de cunoaştere pentru a-l putea parcurge.
Au trecut foarte multe luni de când nu am mai deschis o carte de beletristică, spre ruşinea mea. Singurul motiv ar fi lipsa de timp şi minunata facultate care mă îndobitoceşte pe celelalte planuri extrem de mult.
Însă ultima oară când am prins ceva, a fost „The Timetraveler’s Wife” de Audrey Niffenegger. Am citit-o în format pdf, în engleză, m-am chinuit destul de mult având în vedere că mi-am rugat un amic să o scaneze şi să o trimită pe mail de urgenţă.
Ce mi-a plăcut la cartea asta? Are un fir narativ foarte uşor de urmărit, exprimarea e fluentă şi parcă povestea vine de la sine. Scriitorul te lasă să-ţi deschizi imaginaţia şi să te pierzi in ce detalii vrei.
Poate că în unele momente este puţin cam siropos expus, însă dacă eşti îndrăgostit/îndrăgostită (cum era subsemnata în perioada respectivă) şi în relaţie te izbeşti de probleme, cartea asta îţi dă speranţa că totul se va rezolva şi că iubirea învinge tot.
Deşi nu ar trebui să vă povestesc aici acţiunea, nu mă pot abţine în a nu spune că personajul feminin este genial creat: de la o mică fetiţă care se îndrăgosteşte, la femeia care îndrăzneşte să-i spună lui, în librărie că sunt destinaţi să fie împreună.
De departe, cel mai inocent lucru posibil este acela de a-l înşela pe Henri cu el însuşi, în varianta mai tânără.
În final, fetiţa îi moşteneşte salturile în timp.
Merită citită cartea, este mult mai bună decât filmul pe care vi l-a recomandat Pavel pe twitter.

Comments
6 Responses to “Book-a-read”
  1. Roxana spune:

    @depatru: îi place să fie deranjat. şi mie îmi place să-l deranjez.😀

  2. depatru spune:

    daca tot te-am prins online.. sa-ti dau un sfat mic😀 : scimba poza de pe background, sau scoate-o de tot

  3. depatru spune:

    in rest e destul de ok temlate-ul

  4. Roxana spune:

    @depatru: merci. caut un background cat de cat ok.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/05/14/book-a-read/ Book a read / fa-ti timp pentru carti.😀 […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
