Dialog cu pustiul

– Ce faaaci?
– Zâmbesc.
– De ceee?
– Pentru că am motive.
– Dar fără motive nu poţi zâmbi?
– Vezi tu, nu am timp să-mi permit un zâmbet fără motiv.
– Eşti ca mami.
– Nu, nu sunt ca ea.
– Ba eşti!
– De ce zici asta?
– Pentru că zâmbeşti rar. Şi pentru că mereu îmi promiţi că mâine ne vom juca. Şi pentru că uiţi de mine…
– Nu plânge, puştiule. Viaţa mea nu e aşa simplă ca a ta.
– Vrei să facem schimb?
– Nu, puştiulache. Nu facem schimb. Eşti prea mic pentru o viaţă de adult.
– Ţi-am zis că eşti ca mami!
– Nu, nu sunt ca mami tău.
– Ba da! Ba da! Ba da!
– Hai, fugi în casă. Mami tău de aşteaptă la geam…

* * *
În seara asta un alt copil mi-a amintit de puştiulache…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
