Cafeaua de dimineaţă

Cel mai fericit moment a fost în dimineaţa asta minunată, atunci când m-am trezit şi am văzut camera goală. Celelalte 4 colege au plecat.
„Yes, finally, more room for me” – more room la propriu.🙂
Şi-apoi lumea mi s-a dat peste cap.
Cel mai trist moment în orice dimineaţă e atunci când te trezeşti, te îndrepţi spre cafetieră şi îţi dai seama că nu mai ai cafea.
Nu vorbesc ca o cafegistă ce-am ajuns din cauza minunatei facultăţi, ci ca un om care, după ce doarme semnificativ mai puţine ore pe noapte decât your average adult, caută mângâiere şi soluţii în cana de cafea.
Licoarea aia aproape neagră, cu toată cofeina din ea, face minuni.
N-ai să vezi om care arată bine dimineaţa. (în afară de subsemnata)
Cheia succesului stă de multe ori într-o cafea: nu mai caşti, îţi dispare pofta de somn, eşti rapid şi eficient. Într-un cuvânt eşti angajatul ideal.
Dacă viaţa ta e amară, atunci mai pune puţin zahăr şi lapte pentru a o îndulci.
Dacă ţi-e amară cafeaua ori o suporţi aşa ori foloseşti tehnica „sugar rush”.
Important e să ai cu ce-ţi încălzi sufleţelul dis de dimineaţă.

* * *
Coffee-less.😦

Comments
8 Responses to “Cafeaua de dimineaţă”
  1. Sheiriam spune:

    Stai cumva in camin?

  2. Catalin Moraru spune:

    Avand in vedere ca se apropie sesiune nici cafeaua nu ma mai scapa de cascat, oricum ramane un candidat bun pentru ameliorarea starii de „iar dimineata???!!!!!”

  3. Roxana spune:

    @Catalin: nu-mi strica dimineata amintindu-mi de sesiune. :))

  4. Catalin Moraru spune:

    Mereu am stiut ca vine sesiunea dar de fiecare data am fost surprins si am zis ca daca vb mai mult despre subiectul asta poate o sa ma prinda si pe mine cel putin o data pregatit :))…enjoy your 3 in 1:-p

  5. Roxana spune:

    @Catalin: nicio şansă să te prindă pregătit. :)) by definition, sesiunea vine peste tine când te aştepţi mai puţin.
    Da, mulţumesc, deja l-am băut, deşi nu simt vreo diferenţă semnificativă între before şi after. :))

  6. Nu înteleg persoanele care beau cafea…pot să fiu nedormit de 3 zile, dar tot nu aş bea o cafea…nu îmi place deloc şi nici nu-mi dă senzaţia aia de „trezire”…beau cafea şi trebuie să mă trezesc – asta zice toată lumea, dar de fapt te trezeşti pentru că in subconştientul tău ţi-ai propus acel lucru…

  7. Roxana spune:

    @cuvinte vulgare: treaba cu cafeaua e subiectivă, pe unii îi trezeşte, pe alţii îi adoarme.
    Însă în cazul meu, după nopţi nedormite şi somn puţin în general, cofeina din cafea e singura care mă ajută.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
