who the fuck is Eugenia?

(din ciclul eternele şi mult prea realele întâmplări din cămin…)

De ceva zile încoace o tipă din cămin – probabil suferindă de scleroză, altfel nu-mi dau seama de ce tot ajunge la uşa noastră – ne vizitează.

Ziua 1:

Se aud bătăi în uşă.
Deschid uşa cu o faţă de om deranjat de la micul dejun/prânz.
„Bună, Eugenia e aici?”
Îi răspund sictirită că nu, aici nu stă nicio eugenie.
Abia m-am abţinut să nu-i spun vreo două sau să-i dau indicaţii spre primul supermarket.


Ziua 2:

Se aud din nou bătăi în uşă.
Deschid uşa ca să mă întâmpine aceeaşi tipă cu zâmbet tâmp.
„Mda…”
„Bună, Eugenia a trecut pe aici?”
Deja deveneam puternic iritată. I-aş fi ars o paletă după cap, însă am văzut din expresia ei că nu face dinadins.
Zic, treacă de la mine tura asta. „Nu, aici nu stă nicio Eugenie!” şi închid uşa.

Ziua 3:

Aceleaşi bătăi în uşă, aceeaşi tipă, acelaşi sictir pe subsemnata.
„Eugenia…”
„NU, nu stă aici.”

Ziua 4:

Bătăi, uşă, ea, eu nervoasă.
„Dacă o cauţi pe Eugenia, ai greşit camera.”
„Ăăă, îmi cer scuze.”

Ziua 5(azi):

Bătăi, uşă, tipa sclerozată, eu sictirită.
„Bună.”
„Iar o cauţi pe Eugenia?”
„Da, stiu că nu stă aici. Da’ nu ştii unde stă?”
„???”
De unde dracu’ să ştiu eu cine e Eugenia sau unde stă ea.

Mda… stupidity is not a handicap!

În concluzie, dacă cineva o ştie pe Eugenia, spuneţi-i că vreau şi eu un autograf. :))

Comments
6 Responses to “who the fuck is Eugenia?”
  1. Andrei.C spune:

    :)))))) „Da nu stii unde sta?????” :)))))))) faza ca in filmele cu prosti, pe bune

  2. Roxana spune:

    faza ca in camin cu proaste, pe bune. :))

  3. Zwargolak spune:

    Buna. Sunt Eugenia. M-a cautat cineva?

  4. Roxana spune:

    Haha. Bună asta. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: http://bit.ly/bIJMr0 Daca nu o cunosti pe Eugenia, nu meriti sa traiesti. :)) :)) […]

  2. […] poţi să afli cum se simte un câine într-un coteţ. 50. Doar la cămin poţi să o cunoşti pe Eugenia. (to be continued) * * * Looks are always deceiving in a […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
