Sand in my shoes

Nu vreau:
* să mă întorc între patru pereţi de-un alb învechit.
* să privesc pata de cafea de pe peretele vecin.
* să-mi zdruncin liniştea cu tramvaie.
* lume haotică în jurul meu.
* asfalt sub picioare.
* vânt printre copaci.
* verde în faţa ochilor.
* constrângeri.
* cotidian.

I think I’ll leave it to tomorrow till unpack
Try to forget for one more night
That I’m back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To real life where I can’t watch sunset
I don’t have time.

Vreau:
* să mă plimb pe o plajă pustie.
* să privesc în gol.
* să fiu doar eu şi marea.
* pete de culoare.
* nisip sub picioare.
* briza aspră ce-mi mângâie părul.
* valuri sparte de stânci.
* albastru în faţa ochilor.
* libertate.
* pustietate.
* răsărit.

* * *
I’ve still got sand in my shoes…

Comments
One Response to “Sand in my shoes”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/05/11/sand-in-my-shoes/ – m-am saturat de asfalt, vreau nisip sub picioare. :(( […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
