Stop cadru!

E sâmbătă şi abia acum m-am trezit la realitate. Mai bine zis, aseară plimbându-mă prin parc.
Încă mai am nisip în bocanci, încă mai simt mirosul sărat al mării, încă mai visez la scoicile mii de pe plajă.
Încă mai aud valurile spărgându-se de stânci pentru că încă iubesc marea.
Marea nu m-a trădat niciodată, m-a aşteptat la ea în fiecare an. I-am dedicat poezii şi sentimente. M-a lăsat să visez fără să mă trezească zgomotos dimineaţa. Am dormit cât mai vrut, mi-a făcut toate mofturile.
Abia acum pot spune că mi-am revenit cu adevărat şi am îndrăznit să înfrunt realitatea.
Abia acum sunt gata să o iau de la început şi să învăţ să fiu pe cont propriu.
M-am săturat de relaţii şi de nevoia unui celuilalt. De fapt, m-am săturat să am nevoie de cineva aproape de mine.
Nu mai vreau să mai depind de un „te iubesc” pentru a-mi face ziua frumoasă.
Ziua este frumoasă oricum, trebuie să mă conving singură de asta.
Nu mai vreau să ştiu că buna mea dispoziţie se află la dispoziţia unui om.
Afecţiunea o pot avea din partea oricui, atât timp cât nu va trebui să trec un anumit prag pe care sunt dispusă să-l ocolesc.
Sunt prea tânără ca să sufăr pentru orice relaţie în care pun suflet. De fapt, sunt prea tânără pentru a-mi pune sentimentele pe tavă, la dispoziţia tuturor.
Nu are rost să mă grăbesc în căutarea Lui, mi-e de ajuns să ştiu că el mă caută. Simt asta.
Someday you will find me…

* * *
Nu-ţi uita chitara şi cântecul ce mă va vrăji…

Comments
One Response to “Stop cadru!”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: http://wp.me/prvc5-gl time to live my life.🙂 […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
