I walk alone

Copoul e frumos în apus. Parcul Copou e şi mai frumos.
Calm, linişte, nimeni să te agite. Doar tu şi banca pe care nu o mai împarte nimeni.
Şi ce dacă sunt fată? Nu am voie să mă plimb singură doar eu cu gândurile mele?
Când eşti singur, ai timp să observi lumea din jurul tău: o bunică ce-şi plimbă nepoţelul în cărucior, o mămică grăbită cu 3 copii după ea.
Un micuţ care-şi întreabă părinţii: „Tati, mami, nu mergem în parc?” şi părinţii care-i răspund râzând: „Păi, suntem deja în parc”.
Bine, micuţul voia un parc de joacă, nu de frunze şi copaci.
Îi observi pe liceenii dornici de atenţie care dansează freestyle pe muzica unui telefon hârbuit.
Sau pe rollerii care fac salturi wannabe’s peste mini-obstacole.
Am simţit adierea vântului şi nevoia să scriu câteva rânduri despre frumuseţea unui amurg ieşean.
Mi-am liniştit inima şi mi-am relaxat mintea, iar acum sunt pregătită să-mi termin practica de specialitate, să am grijă de coleguţa bolnavă, să ajung la Grimus mâine seară şi să fiu majoretă alături de Iulia la a 3-a ediţie de #HaiLaFotbal.
Va fi un weekend plin.
* * *
Pe lângă toate astea, am fost aleasă şi Vicepreşedinte în E-team.
Încă un an cu o echipă de oameni minunaţi.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
