Gând nocturn

source

E noapte.
A mia oară, e noapte continuă. Dar de data asta e diferit scenariul: vântul adie şi nu-mi mai sfâşie trupul plăpând. De data asta, păsările nu-mi mai acoperă râsul.
Zâmbesc cu toată fiinţa mea.
El mă priveşte atent, fără să-mi întrerupă momentul meu apogeic.
Nu îi mai caut privirea, i-am găsit-o demult şi o fixez acum cu grijă.
E aproape de mine. Da, atât de aproape încât pot atinge luciul ochilor mari şi limpezi.

* * *
Dragul meu, mi-e dor să plâng…
Am atâta ură şi furie adunată în ochi, încât mi-e teamă să mai las pe cineva să-i privească.
Nu mă mai deschid în faţa ta, în faţa nimănui.
Şi-aşa te-am obişnuit să vezi ceea ce vrei şi să crezi ceea ce vezi.
E timpul să ne trezim la realitate.
Suntem doi străini.
Ne leagă noaptea.
Ne leagă visele sfărâmate.
Suntem două inimi rănite şi sfâşiate de pasagerii din trecut.
Fiecare a rupt câte o ramură înflorită şi-acum am rămas fără parfum.

* * *
Ce e de făcut? Am nevoie de răspunsuri.
M-am săturat să mă lovesc singură de ziduri.
M-am săturat să înalţ singură ziduri.
Oare când vei veni să spargi monotonia şi să călcăm împreună pe cioburile prezentului?

Comments
One Response to “Gând nocturn”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana Nasoi. Roxana Nasoi said: gata si plim-berea.mind clearing + inspiratie pt scris. https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/05/06/gand-nocturn/ […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
