Cel mai frumos cadou

… în dar de ziua mea vine mai repede cu o săptămână.
Se pare că datorită acestui articol am câştigat o invitaţie la concertul Grimus din data de 8 mai, Iaşi, Club Hand.
Aşadar ne vedem acolo!
Şi mulţumesc băieţilor de la Grimus pentru cel mai frumos cadou de 21 de ani.😀

Confused

What is this place?
Where am I?
Does there anybody hear me?

Open this door
I can’t breathe
You won’t get what you want, keep dreaming.

Show me your face
Don’t bury me here
Cause my time is up, I’m freezing.

Watching you leave
What have I done?
How did I get here so young?

Loneliness is our brain’s invasion
Sharp extension, motivation to crawl

You think you’re young again,
it’s an illusion my friend

The fear will hit in waves,
imagine death on sunny days

Don’t look at me like that,
I’m glad to be afraid.

Comments
One Response to “Cel mai frumos cadou”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] după câteva zile, m-am trezit cu un mesaj din partea băieţilor, prin care mi-au făcut cadou o invitaţie la concert, drept cadou de ziua mea. Concertul a fost o reuşită, chiar dacă mă aşteptam la un public […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
