Ochii tăi


source

Îţi priveam ochii mari cum lucesc în întunericul nopţii.
Au lumina lor, sunt ca două stele ce emană propria căldură.
Pentru un moment s-au intersectat cu lumina ochilor mei, dar ai mei nu au atâta forţă încât să incendieze o-ntreagă încăpere.
E ceva diferit la ai tăi.
Cum îi ştiam înainte şi cum sunt acum…
Ce i-a schimbat?
Da, ştiu, nu am niciun drept să ştiu, dar mă roade curiozitatea şi-ador să pun întrebări.
Ce să îi faci? Sunt un conglomerat de efecte şi defecte emoţionale: azi furie, mâine tandreţe.
Pe mulţi îi fascinează. Pe şi mai mulţi îi sperie.
Pe mine mă lasă rece, căci mă cunosc prea bine.
Pe tine nu am să te-ntreb.
Părerea ta vreau să fie secretul ce nu-l ştie nimeni.
Nici ei, nici eu… Nici măcar tu.

* * *
I almost cried tonight…

Comments
3 Responses to “Ochii tăi”
  1. oana spune:

    dragutz….:)

  2. Roxana spune:

    not really.
    n-am specificat tenta de bestialitate a ochilor.😛

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana. Roxana said: https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/05/03/ochii-tai/ gata si marea, back to iasi. :(( […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
