Tragic

source

Tragic

I.
Astăzi te-am remarcat în mulţimea de suflete rătăcite.
Am sfâşiat cu sete o portocală, sperând să dau de vise colorate,
Dar în final m-am consolat doar cu speranţe sacadate.

II.

Sunt o tragedie jucată pe scenă
de către găşti străine de actori,
sunt toţi falşi, toţi amatori.
N-ai vrea să-mi joci trecutul
pe scena unui viitor mai bun?
N-ai vrea să incendiem dorinţe
Încet, dar sigur să pierim în scrum?

III.

Ascult o clipă, mai mult nu-mi cer,
Ascult cum răsună ploi a primăvară.
– Ştiu, cândva soarele-o să-mi răsară –
Risipeşte-mi pe umeri raze de mister,
Să-ţi simt căldura pentru-ntâia oară.
– Ştiu, ce rost are să mai sper?

IV.

Ce-ar fi să colecţionăm diamante folosite,
să eliberăm din închisori şoapte neşlefuite?
Crezi că s-ar supăra căutătorii de comori
dac’-ar fi să pătăm cu visul nostru
aurul din privirea lor făr’ de valoare?
Mă sugrumă braţele-ţi cu-ardoare.

V.

Nu e prea ortodox prezentul ăsta-n doi,
dar hai azi să dăm drumul ateilor din noi…

* * *
monochrome dreams…inspired by

Comments
2 Responses to “Tragic”
  1. foolishwhisperer spune:

    frumos…:x… îmi place🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana. Roxana said: https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/04/30/995/ – o alta poezie scrisa intr-o tentativa de evadare din cotidian […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
