#HaiLaFotbal partea a II-a

S-a terminat şi ediţia a II-a #HaiLaFotbal.
Băieţii au jucat, ca şi data trecută, în funcţie de capacităţile fiecăruia.
S-au evidenţiat talentele înnăscute, dar şi cei cu mai puţină experienţă.
În final, toţi au fost nişte câştigători, nu-i aşa? Doar s-a jucat de dragul amuzamentului.
(N-ar strica totuşi un blogger-arbitru data viitoare, altfel riscăm să fotografiem picioare rupte😀 )
Poate ne strângem şi noi o mână de fete pentru a fi majorete, dat fiind faptul că „nu avem voie să jucăm”.
În rest, comentarii prea multe nu pot avea. A fost amuzant, ne-am simţit bine, m-am simţit bine şi am râs mai mult decât mă aşteptam.
Mulţumiri unor companii plăcute şi… las pozele să vorbească.🙂

Comments
19 Responses to “#HaiLaFotbal partea a II-a”
  1. ioana spune:

    Hai;)) cu pampoane and stuff? concurs de majorete si tot stafful?:)) cate fete ati fost la editia II?

  2. Roxana spune:

    @ioana: vreo 4 eram active. poate ne adunam macar 6 data viitoare.😉

  3. eBogdan spune:

    vreau si eu pluginul tau de imagini

  4. Roxana spune:

    eBogdan :

    vreau si eu pluginul tau de imagini

    A venit „la pachet” cu wordpress-ul.🙂

  5. eBogdan spune:

    esti sigura ??? ptr ca e cam diferit😛

  6. Roxana spune:

    o fi diferit, insă eu nu investesc timp in blog, asa ca ma multumesc cu plugin-urile de la nenea wordpress. :))

  7. shak1 spune:

    cum as putea intra si eu in posesia pozelor astora, dar intr-un format un pic mai mare ?

  8. Roxana spune:

    shak1 :

    cum as putea intra si eu in posesia pozelor astora, dar intr-un format un pic mai mare ?

    Imi lasi o adresa de e-mail si ti le trimit.😛

  9. Roxana spune:

    Done. Ar trebui să primeşti 2 mail-uri.

  10. shak1 spune:

    Le-am primit.
    Merci mult🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] , Anticalofilul , Adrian Manolache , Daniel Matasaru , Sportmeet , SportLocal, Somnulescu , Sakin , Roxana […]

  2. […] atunci vă las cu pozele făcute de echipa Icar: au mai scris despre eveniment: Daniel, Roxana, Sportmeet.ro, IaşiLife, Pavel, Adrian Manolache, var a2a_config = a2a_config || {}; […]

  3. […] Roxana, Sportmeet.ro, IasiLife.ro, Pavel, Adrian Manolache, SportLocal.ro, IasiVezi, Poze, Poze Iustin […]

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana. Roxana said: #HaiLaFotbal – am pus articol + poze (scuze de delay) https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/04/26/hailafotbal-partea-a-ii-a/ […]

  5. […] Anticalofilul, Sportmeet.ro, IasiLife.ro, Pavel, Adrian Manolache, SportLocal.ro, Sakin, Roxana, IASIVEZI, LucicX, Blogul […]

  6. […] Daniel,  Anticalofilul, Sportmeet.ro, IasiLife.ro, Pavel, Adrian Manolache, SportLocal.ro, Sakin, Roxana, IASIVEZI, LucicX, Blogul Icar, Iulia […]

  7. […] , Anticalofilul , Adrian Manolache , Daniel Matasaru , Sportmeet , SportLocal, Somnulescu , Sakin , Roxana , LucicX , Blogul Icar , Iulia , Quadoq , eBogdan … Buffer Categorii: blogging […]

  8. […] Anticalofilul, Sportmeet.ro, IasiLife.ro, Pavel, Adrian Manolache, SportLocal.ro, Sakin, Roxana, IASIVEZI, LucicX, Blogul Icar, Iulia (filmulete), Quadroq, Bogdan, […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
