Mut…


source

Striveşte-mi realitatea de ziduri şi-ascultă
Cum se sparg valuri de lacrimi în surdină.
Mi-am încălcat promisiunile şi-acum, jalnic,
Am ajuns o epavă de amintiri ruginite.
Imaginea lor mi se conturează pe retină:
Zâmbesc prea mult, prea fals, prea repede.
Strânge-mă în braţe şi ucide-mi zâmbetul,
Fiindcă-n fapt sunt o cerşetoare de afecţiune.
Am negat ajutor, am refuzat iubire,
Am încetat să mai caut şi să sper.
A ajuns să-mi placă puţinul ce-mi este dat,
Sunt deja o colecţionară de acte ratate.
Aştept semne de nicăieri, de niciunde,
Visez că mâine „azi” nu va fi atât de dureros.
Cum aş putea începe să trăiesc din nou?
Simt că odată cu „noi” a murit şi celălalt eu.
De ce nu vede nimeni că suferinţa mută
Consumă sufletul încet, dar sigur şi,
Fără vreun avertisment, te trezeşti
Mai goală decât ai fost vreodată?

* * *
lost count of fake smiles today…

Comments
3 Responses to “Mut…”
  1. foolishwhisperer spune:

    …:)…
    scrii frumos… mult succes în continuare…

    încă ceva… am îndrăznit să pun link-ul tău pe blogul meu…
    ăăă… în locul numelui, am scris titlul blogului… dacă te deranjează…şi vrei altceva… anunţă-mă 🙂 :))

  2. Roxana spune:

    foolishwhisperer :

    …:)…
    scrii frumos… mult succes în continuare…

    încă ceva… am îndrăznit să pun link-ul tău pe blogul meu…
    ăăă… în locul numelui, am scris titlul blogului… dacă te deranjează…şi vrei altceva… anunţă-mă :) :) )

    Merci. 🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana. Roxana said: http://wp.me/srvc5-mut – nu am mai scris de ceva timp o poezie… [here it is – new blog post] […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
