Concert Grimus – un cadou în avans

Source

Nu mai ştiu cui îi povesteam, însă sunt deja vreo 5 ani de când sunt fană a trupei Grimus.
Totul a început în momentul în care „sis” mi-a trimis un link către un site amator construit şi-acolo am descoperit piesa „Solitude”. A rămas preferata mea. Au urmat apoi ani în care nu am auzit prea multe despre băieţi, însă mai târziu am aflat că erau foarte ocupaţi cu lansarea unui prim album – Panikon şi concerte prin Europa.
Ajunseseră departe…
Anul trecut au concertat în Iaşi în aprilie, în Dublin Pub. Am plâns de fericire atunci când le-am demonstrat unor prieteni sceptici că băieţii sunt în stare să facă un show pe cinste. Aşa a şi fost! Mereu am avut la inimă trupele româneşti care ştiu să facă un show live, începând cu Phoenix, Iris, continuând cu Cargo, Luna Amară şi bineînţeles, tinerii Grimus.
Anul acesta, povestea fericirii mele de moment stă în felul următor: mi-am promis să mă bucur de ultima lună de „20 de ani”. Azi am deschis browserul web, mi-am verificat mail-ul şi… Surpriză!

Newsletter Grimus – 22/04/2010

Tuborg Green Nights şi Grimus prezintă noua piesă Umbre.

Producătorul britanic Adam Whittaker, cel care a realizat mix-ul pieselor In A Glimpse şi Umbre, a vizitat Clujul cu ocazia concertului Grimus din luna martie. Concluzia publicată după întoarcerea în Anglia pe blogul său personal este foarte pozitivă şi ne face să credem că o colaborare pentru următorul album este doar o chestiune legată de detalii! („I didn`t doubt for a second that they`d be as good as I`d expected, and that made me happy. I could tell anyone from now on with total conviction that I was right all along.”)

ClickZoomBytes a realizat un interviu cu producătorul britanic, publicat în 3 episoade:
Partea 1: Introducere în lumea lui Adam Whittaker
Partea 2: American experience
Partea 3: Despre Grimus şi meseria de producător

Nu rataţi următoarele concerte Grimus:

* Miercuri 5 mai – Irish & Music Pub, Cluj Napoca – cu Neo [HU]
* Joi 6 mai – Front / The Ark, Bucureşti – cu Neo [HU]
* Vineri 7 mai – Club Zod!ar, Galaţi
* Sâmbătă 8 mai – Club Hand, Iaşi
* Miercuri 12 mai – Contemporary Arts Party, Silver Church, Bucureşti
(Petrecere privată, cu accesul pe bază de invitaţii)
* Vineri 14 mai – Club Control, Bucureşti
(concert acustic prezentat de Tuborg Green Nights)
* Duminică 30 mai – Blonie Juvenal Festival 2010, Sanok, Polonia

Aşadar Grimus revin în Iaşi, în prag de ziua mea. E cel mai frumos cadou pe care puteam să-l cer în avans.

* * *
I’ll be everywhere you will be by my side
Can you breathe my air I’ve just come out to hide?
The silence laughing at our pride …

Comments
4 Responses to “Concert Grimus – un cadou în avans”
  1. krossfire spune:

    Eu astept niste bani ca sa-mi fac cadouri similare (Clapton , Dylan si Sonisphere..poate si art mania😛 )

  2. Roxana spune:

    Bă, nu fi egoist, mai dă şi la alţii. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana. Roxana said: http://wp.me/prvc5-f6 – concert Grimus la Iaşi . RT please😀😀😀 […]

  2. […] următor, în 2010, Grimus anunţau peste tot că revin în Iaşi. M-am bucurat enorm, am şi scris despre asta. Veneau chiar înainte de ziua mea, eram foarte fericită. Mă apropiam de 21 de ani. Într-o zi […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
