Episodul 1 – blog football

Se zvonea într-un timp că bloggerii ar fi oameni frustraţi, fără viaţă personală, un fel de „dexters” care stau şi comentează din umbră şi nu au tupeu să se arate la faţă.
Însă este departe de adevăr. Şi uite dovada: bloggerii din Iaşi au ieşit azi la o mişcare. Unii au jucat fotbal, alţii au fost supporteri. (Eu una am privit.🙂 )
Recunosc, a fost amuzant. Nu am regretat nicio secundă faptul că am fost acolo.
Am râs, am glumit, am cunoscut oameni noi şi mai puţin noi.
Însă am să las pozele să vorbească. Vorba lui Ombladon „dacă pozele-ar vorbi”.
So here it is, #HaiLaFotbal, ediţia 1 Iaşi, aprilie 11, 2010 a day we shall never forget!
Enjoy the slideshow!😀

Această prezentare necesită JavaScript.

* * *
Cine vrea pozele, buzz pe mess /comment aici sau pe facebook.

Comments
9 Responses to “Episodul 1 – blog football”
  1. oana clopotel spune:

    pff ce=am mai ras la pozele astea =)) neeeext😀

  2. Roxana spune:

    @Oana: nu am mai rezistat, am ieşit pe hol să râd. :))

  3. liviu spune:

    Posteaza un filmulet pe http://www.fotbaladevarat.ro daca vrei sa joci un meci alaturi de Silviu Lung, Belodedici, Camataru si trupa.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana. Roxana said: #hailafotbal iaşi – un slide cu câteva poze http://wp.me/prvc5-dB […]

  2. […] Au mai scris despre evenimentul de astăzi Pavel, Cipoc, Marius Sescu (+foto), Sakin, Lavinia (+poze), Iustin Popa (+poze), Roxana (+poze) […]

  3. […] si: sakin, Lavinia Biberi, Pavel, Marius Sescu, Cipoc, IasiLife, Iasivezi, Dumbrava Andrei, Roxana, tot la ei gasiti imagini si filme din timpul […]

  4. […] şi poveşti găsiţi la Marius Sescu, Lavinia, Cipoc , IasiLife , eBogbdan , Andrei Dumbrava , Roxana , Sakin , Quadoq , Mazgalici […]

  5. […] linkuiesc si pe alea am mai gasit poze la Marius, IasiLife, Lavinia, Sakin, Andrei Dumbrava, Pavel, Roxana, Bogdan, […]

  6. […] şi poveşti găsiţi la Marius Sescu, Lavinia, Cipoc , IasiLife , eBogbdan , Andrei Dumbrava , Roxana , Sakin , Quadoq , Mazgalici , Iasivezi , Monica … Buffer Categorii: blogging […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
