Jucăriile de astăzi

Mare e împărăţia Internetului!
În urmă cu câteva zile m-am apucat de lucrat un proiect online. Prin urmare, am „interacţionat” cu un site (nu dăm nume) pe care poţi uploada orice produs spre a-l vinde. Contul este gratis, ceea ce mi s-a părut ok. Aşa şi este normal: de ce să plăteşti pentru a face reclamă unui produs pe care nu ştii câţi îl vor achiziţiona şi dacă realmente cineva ţi-l va cumpăra? (întrebare retorică)
În timp ce „răsfoiam” paginile, căutând duplicate (acesta era şi scopul proiectului), am ajuns şi la produse pentru copii cu vârsta sub 13 ani.
Îmi amintesc de faptul că prin „copilăria” mea erau la modă jucăriile „perfecte”: maşini cât mai luxoase pentru băieţi, mitraliere, trenuleţe, avioane, elicoptere demontabile, jocuri de bătălii navale cu piese din plastic. Fetele erau înnebunite după jucării de pluş, după Barbie, ursuleţi cât mai simpatici, căţei, pisici. Ideea de bază era că cei mai norocoşi copii primesc jucării-gigant de aproape un metru înălţime.
Dacă primeai cadou aşa ceva, atunci te lăudai colegilor de joacă un an întreg. Aveai şi de ce!
În ziua de azi se poartă altă modă. Sincer, nu am înţeles niciodată de ce se insistă pe fabricarea unor jucării cât mai inspirate din filme, cât mai deformate, urâte, într-un permanent curcubeu de kitch-uri.
Cum l-aş putea face fericit pe un copil dacă îi dăruiesc o păpuşă disproporţionată, eventual cu expresie retardată?
Am rămas surprinsă de următoarele modele de jucării, destul de râvnite şi cotate ca fiind „must have item”:

1. Busted! un fel de dinozaur cu pistol în dos (ce ar putea înţelege copilaşii din aşa ceva? Cum faci un dinozaur de succes? )

2. World domination – un fel de „I’m big, you’re small and there’s nothing you can do about it!” (un alt exemplu tipic american de supremaţia puterii)

3. Mad scientist – idealul meu în viaţă-i monstruleţul cu mustaţă!

4. Kung fu panda – Mândria McDonalds, KFC şi oglinda Fast-food junk-food – şi eu care credeam că luptăm aici împotriva obezităţii şi a mâncărurilor proaste!

5. The Joker – varianta superdotatăsă înţeleg că trebuia cumva fructificat … potenţialul … rău, nu? Mai lipseşte acum un alt montaj al celebrei piese „Too big to fit in here”, cântată de Cameron Diaz & Co.

6. Lamb face!în cazul în care nu v-aţi prins deja, acesta este un miel destul de … retardat.

7. Bumblebeebondărelul retardat, mereu alături de cei mici! Vine în toate mărimile posibile şi în diferite culori. Buy one, it’s a must have!

8. Chinese!în prima fază mi-au părut simpatic ca şi cuplu de pluş, însă apoi am realizat că de fapt este reclamă mascată la tradiţia chineză. Altfel, ce ţară ar fi pus ca „antene” dragoni roşii şi ca faţă un yin-yang?

9. Pinky and the Brain XXL 2010varianta „i’m fat, so what? don’t judge my butt!”

Şi mult aşteptatele imagini (click -> ):

Această prezentare necesită JavaScript.

* * *
Trebuie să recunosc faptul că am râs două zile în continuu datorită/din cauza imaginilor. 😀

Comments
6 Responses to “Jucăriile de astăzi”
  1. dreamer0507 spune:

    Foarte FOARTE fucked up aceste jucarii.Cand eram eu mic aveam in cap doar robotei si masinute,spiderman si toate cele :)).Dar astea is futute rau de tot.Aminteste-mi sa-i dau copilului meu jucariile mele vechi :))

  2. Roxana spune:

    Ok, peste ani şi ani o să-ţi las un comment pe blog în care am să-ţi amintesc. 🙂

  3. Roxana spune:

    ;)) thanks, i guess.

  4. dreamer0507 spune:

    Ei,ar fi prea tare sa tinem minte amandoi asta.Eh,om trai si om vedea 🙂

  5. Roxana spune:

    dreamer0507 :

    Ei,ar fi prea tare sa tinem minte amandoi asta.Eh,om trai si om vedea :)

    Bineînţeles. :))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
