[Dana10] Episodul 2

Continuările de aici şi aici.

Episodul doi

Telefonul sună. Mă ridic cu greu din patul cu perne moi şi plapumă roşie, acoperit în mătase.
– Da!
– Unde eşti?
– Ah, Maia, tu erai…
– Păi cine credeai că e?
– Nimeni…
– Hai pregăteşte-te. E ora doişpe. La unu te aştept la Fatih. Să vii!!!
– Bine, bine. Hai că mă îmbrac şi vin.
– Ok, te aştept. Pup.
– Bine, pa.



Oftez. Respir greu, inspir aerul doar de dragul de a-mi menţine bătăile inimii constante. N-am pic de energie în mine, n-am nimic. Trupul ăsta nu-mi mai aparţine de zece ani. De ce nu vii odată ? De ce? Îmi dau o palmă peste faţă să mă dezmeticesc din starea de rahat în care m-am cufundat. Hai, Dana, îmbracă-te! Maia te aşteaptă. Ar fi bine să mănânci ceva, doar cu ceşti de cafea nu poţi trăi! Deschid dulapul, mă las cu toată greutatea pe uşă, privesc pierdută spre fundul unui raft. Aleg la întâmplare o bluză roşie şi o pereche de blugi spălăciţi. Pun mâna pe eşarfa neagră şi pe umeraşul pe care-mi atârnă, fără chef, o haină neagră din stofă. Pălăria mi-e undeva prin sufragerie, dar parcă n-aş vrea azi să par serioasă. Mă dezlipesc de uşa dulapului, arunc hainele pe pat şi fac un pas spre fotoliu. Dau drumul din mână şi aud cum uşa se loveşte zgomotos. Ah, dacă o mai trântesc de multe ori, o să se lase cu totul. E ca bun aruncată!



Mă trântesc pe fotoliu, apuc o oglindă minusculă şi un creion dermatograf. Trag linii lungi, subţiri, pe sub ambii ochi. Închid stângul. Cu dreptul mă uit în oglinda de-o palmă, cu mâna stângă îmi desenez un contur pe pleoapa superioară. Unesc cele două linii la capăt şi prelungesc cu o codiţă dramatică. La fel procedez şi pentru celălalt ochi. Iau un tub de rimel plin cu tuş negru şi-l agit. Îmi întind pasta neagră pe gene cu o periuţă la fel de neagră, în spirale mari şi dese. Genele mi se curbează mult peste natural. Sunt perfectă acum. Mi-am pus masca, mai rămâne de lucrat la zâmbet. Mă privesc în oglinda minusculă. Îmi prind colţurile gurii cu mâna dreaptă şi mi le împing spre pomeţi cu degetele înfipte în carne. Gata! Zâmbetul perfect. Dana, eşti o mască frumoasă, pregătită să te afişezi în lume.

* * *
(va urma…)

Comments
11 Responses to “[Dana10] Episodul 2”
  1. Sadd spune:

    lung romanul asta

  2. Roxana spune:

    Sadd :

    lung romanul asta

    Lucrez la el. Şi nu postez niciodată în întregime pasajele. 🙂

  3. Sadd spune:

    Crezi ca ar citi cineva atat de multe de odata..? 😀

  4. Roxana spune:

    Sadd :

    Crezi ca ar citi cineva atat de multe de odata..? :D

    L-ar citi destulă lume cu o publicitate bună a „produsului”. 🙂

  5. Roxana spune:

    Da. 🙂
    E restaurantul unui arab. I mean, had to put it somewhere.

  6. krossfire spune:

    Da, mi se parea extrem de ciudat numele si nu stiam daca-i arab sau e doar un typo pentru Faith 😛

  7. Roxana spune:

    krossfire :

    Da, mi se parea extrem de ciudat numele si nu stiam daca-i arab sau e doar un typo pentru Faith :P

    No typos, Vlad. 🙂

  8. myhay_08 spune:

    Dana is back !!!
    OK i’m glad hat dana is back and i’m glad ca nu ai renuntat la blogu tau. Totusi nu inteleg ce s-a intamplat intre timp, intre mutilarea danei (si biletelul scris de ea… ) Adica intre cele doua pasaje la care faci referire sub titlu si cea ce se intampla acum in poveste… Ceva nu mi se leaga in minte si in cazu asta ori sunt eu mai prost, ori nu pot intelege. Sau am dat peste un nou apitol ? (assta e faza cu ideile iti vin inainte sa zici prostia) dar unora nu le e frica sa se arate ca sunt prosti…

    Anyhowz aloha si mult succes, o sa mai trec din cand in cand…

  9. Roxana spune:

    Am decis de ceva timp să nu public tot, ci doar fragmente. Just to feel safe.
    Anyway, I’m alive and kicking. 🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roxana. Roxana said: https://pierdutaprintreranduri.wordpress.com/2010/03/31/dana-povestea-continua/ M-am reapucat de scris povestea Danei. 🙂 Era şi timpul… […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
