Leapşa nr … (lost count)

(după 3 săptămâni… )

Băiatul ciudat m-a lovit în plină sesiune cu o leapşă şi, dat fiind faptul că nu am mai scris nimic pe blog din cauza LTT-ului (lipsei totale de timp), am acceptat „provocarea”:

Principala trasatura a caracterului meu: dacă i-aş zice trăsătură de personalitate, ar fi mai ok, sensibilitatea.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: spiritul de decizie.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: comunicarea.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: faptul că îi am lângă mine la momentul potrivit.

Principalul meu defect: perfecţionismul.

Ocupatia mea preferata: relaxare prin artă, muzică şi scrieri.

Visul meu de fericire: să-mi pot lua familia, prietenii şi iubitul departe de toate problemele. (will never happen)

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: să pierd tot ceea ce am sau voi avea. (aici nu e vorba de avere)

Ce-ati vrea sa fiti? enciclopedie umană.

Tara în care-as vrea sa traiesc: Japonia.

(Non)Culoarea preferata:
Negrul. 😀

Floarea preferata: Freeeeezie.

Pasarea preferata: Rândunică.

Prozatorii mei preferati: Charriere; Preda; Stoker; Bronte; Dumas; Dickens etc.

Poetii mei preferati: Rainer-Maria Rilke

Eroul meu preferat: (din poveste) Motanul încălţat. (din realitate nu am.)

Eroina mea preferata: Jane Eyre.
Compozitorii preferaţi: Vivaldi (anotimpurile) .

Pictorii preferati: Van Gogh şi Eduard Monet.

Eroii din viata reala: nu există.

Eroinele din istorie: Boadicea; Jeanne D’Arc.

Bautura|mancarea preferată: Rose de Bordeaux | chinese food.

Numele preferat: Rosanne. (francez)

Ce detest cel mai mult: prostia.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: tatăl lui Hitler.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: războaiele de independenţă.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: imunitate ridicată.

Cum as vrea sa mor: în niciun caz singură.

Starea de spirit actuală: oboseală psihică.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Psihologul nu dă niciodată sfaturi! (bagă la cap)

Deviza mea: Depăşeşte-ţi condiţia!

Next, leapşa merge la : Oana, Zan, Claudia şi cine mai vrea.

Comments
12 Responses to “Leapşa nr … (lost count)”
  1. Bogdan spune:

    „Principalul meu defect: perfecţionismul.” – Roxy-doxy, nu esti la interviu pentru job aici 😀

    O sa apara leapsa saptamana viitoare.

  2. STAR spune:

    Am creierit cu atâtea lepşe :))

  3. Roxana spune:

    Baiatul Ciudat :

    he he :) ty …

    no problem. 🙂

    Bogdan :

    O sa apara leapsa saptamana viitoare.

    Aştept. 🙂

    STAR :

    Am creierit cu atâtea lepşe :) )

    Well, măcar să-mi fac timp să răspund la o leapşă. 🙂

  4. Dreacu' spune:

    se poate un link exchange?

  5. Roxana spune:

    Dreacu’ :

    se poate un link exchange?

    se poate. 🙂

  6. O primavara frumoasa iti doresc! Happy spring!

  7. Roxana spune:

    strumfita cu esarfaa :

    O primavara frumoasa iti doresc! Happy spring!

    Thanks, Sere. La fel! 🙂

  8. Cutecat spune:

    buna, pot sa iau si eu leapsa?

  9. Roxana spune:

    desigur. 🙂

  10. krossfire spune:

    Bine-ai revenit. Tot cu lepsele 😛 ?

    Ocupatia n-as fi bagat-o la relaxare. Cred ca ar fi mers mai bine un hobby mai dubios 😛

  11. Roxana spune:

    krossfire :

    Bine-ai revenit. Tot cu lepsele :P ?

    Ocupatia n-as fi bagat-o la relaxare. Cred ca ar fi mers mai bine un hobby mai dubios :P

    bine n-am revenit, încă mă mai gândesc la un articol bun de scris pe blog.
    hmm, weird hobbies sound good. 🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
