Leapşă din nou

Dacă tot m-a rugat într-un comment, ar fi frumos să onorez leapşa Ei (Sere).

1. Numeşte cea mai mare frică a ta.
Deşi uneori simt nevoia să fiu singură, trebuie să recunosc că mă înspăimântă ideea de a fi solitară toată viaţa mea. Aşa că cea mai mare temere dintre ale mele ar fi singurătatea.


2. Idealul tău în viaţa este…?

…să am timp şi răbdare pentru ajunge acolo sus, unde îmi este locul.🙂

3. Dorinţa ta cea mai ascunsă.
Dacă aş spune-o, nu ar mai fi ascunsă şi şi-ar pierde din farmec.

4. O persoană pe care o admiri. De ce?
Orice mamă care se sacrifică pentru copilul ei. Mi se par cel mai adevărat gest de iubire părintească.

5. Cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie?)
Cadouri materiale am primit mereu… Un cadou frumos? Momentele petrecute în Iaşi cu cei mai buni prieteni au fost cadoul de care am avut nevoie în 2009.

Leapşa merge mai departe la… Vlad, Oana, Cătălin şi Teo.

Comments
3 Responses to “Leapşă din nou”
  1. krossfire spune:

    E cam sentimentala leapsa pentru mine dar cred ca o sa o inghesui intr-un post. Totusi…cam greu cu persoana pe care o admir. Cred ca ar intra niste personalitati istorice + ceva scriitorasi moderni.

  2. Zaza spune:

    ce frumos…leapsa creata de mine a ajuns departe :)))
    frumoase raspunsuri!

  3. Roxana spune:

    Zaza :

    ce frumos…leapsa creata de mine a ajuns departe :) ))
    frumoase raspunsuri!

    Deci tu erai! :))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
