Retoric vorbind…

Am nervi şi mă simt tensionată. Stau în cămin şi, chiar şi aici se vorbeşte despre politică şi alegeri.

Cu ce mă încălzeşte pe mine personal dacă iese Geoană sau Băsescu? Retoric 1.
Oricum ţinta mea este un master în străinătate, cât mai departe de minunata-mi patrie şi sistemul educaţional şi lipsurile lui atât de evidente .

Şi ce dacă iese Băsescu? Retoric 2.
O ducem ca şi până acum: foarte rău.

Şi ce dacă iese Geoană? Retoric 3.
Mai rău decât acum nu o putem duce.

Fraude, corupţie, ceva nou??? Retoric 4.
În final, cui îi pasă de alegeri? Oricine ar câştiga, un lucru e clar: nu câştigăm noi, tinerii.
Îmi vine să îmi lipesc degetele cu superglue de tasta Delete atunci când citesc pe facebook mesaje cu “Revoluţia responsabilă”.

Ce să schimbi? Retoric 5.
Nu poţi revoluţiona un sistem deja “revoluţionat”: democraţia. Trebuie să îl modelezi.
Oricum, astăzi democraţia (demos cratos – puterea poporului) îşi conturează menirea doar la vot: puterea poporului care votează şi alege un preşedinte.

În fine, mi se face silă de tot.
Şi băieţii plâng câteodată, vorba colegei de cameră, fană Holograf.

Azi am chef să ascult orice altceva decât părerile celor din jur.
Am să mă refugiez pentru a scrie poveşti pentru copii, poate le mai îndulcesc viitorii cinci ani din viaţă.

Şi melodia zilei:

* * *
sleeping beauty moments

Comments
11 Responses to “Retoric vorbind…”
  1. Parere spune:

    Sigur, toate intrebarile tale sunt retorice si ti-e indiferent ce ti se intamplat. Pentru tine e mai important sa raspunzi la o leapsa decat sa iei in serios tara ta.

  2. Roxana spune:

    Parere :

    Sigur, toate intrebarile tale sunt retorice si ti-e indiferent ce ti se intamplat. Pentru tine e mai important sa raspunzi la o leapsa decat sa iei in serios tara ta.

    Yep, oficial nu dau doi bani pe România pentru că România, la rândul ei, nu dă doi bani pe cetăţenii ei.🙂

  3. Simona M spune:

    Asa este. Nu le pasa decat de ei asa ca nu trebuie sa ne agitam ci sa plecam cat mai departe.

  4. Roxana spune:

    Simona M :

    Asa este. Nu le pasa decat de ei asa ca nu trebuie sa ne agitam ci sa plecam cat mai departe.

    ;;) imi place cum gândeşti, atâta timp cât eşti conştientă că acolo o să-ţi fie greu, însă dacă ştii să te afirmi, nu vei avea probleme.🙂

  5. mai bine asculta luna amara-se intampla in Romania, se potriveste mai bine🙂

  6. sssfinxxx spune:

    d-aia ma retrag si imi vad de treaba. cand toti postau de alegeri.. eu tot de desenele mele imi vedeam😀

  7. Roxana spune:

    sssfinxxx :

    d-aia ma retrag si imi vad de treaba. cand toti postau de alegeri.. eu tot de desenele mele imi vedeam :D

    Good choice.😉

  8. krossfire spune:

    Conteaza totusi ca peste ani sa nu spui ca esti din ”fosta Romanie”.

  9. Roxana spune:

    krossfire :

    Conteaza totusi ca peste ani sa nu spui ca esti din ”fosta Romanie”.

    Sunt fosta pierdută din România.🙂

  10. krossfire spune:

    Acum am vazut ”piesa zilei”. Aminteste de Blindside🙂

  11. Roxana spune:

    krossfire :

    Acum am vazut ”piesa zilei”. Aminteste de Blindside :)

    Yeah, but still like them.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
