Make a wish…

candle_by_yad_ee

Am obiceiul să fur brichete de la prietenii fumători şi să le aprind în faţa lor, în timp ce zâmbind şoptesc fiecăruia în parte: „pune-ţi o dorinţă!”
Şi culmea e că nimeni până acum nu mi-a zis să încetez cu copilării dintr-astea. Fiecare stă pe gânduri câteva secunde şi apoi suflă în flacăra minusculă aurie.
Mi-aş dori ca toate dorinţele celor apropiaţi să se materializeze, însă am ajuns la concluzia matură că ceea ce-mi doresc adesea nu este materializabil.
You can’t always make a wish come true.
Însă dacă ai putea să îndeplineşti cuiva o dorinţă, chiar şi ţie însăţi/însuţi, care ar fi aceea?

* * *
at night I make a wish upon a star, wishing you were here…

Comments
33 Responses to “Make a wish…”
  1. Mammadou spune:

    Cel care-ti doresti sa fie acolo isi doreste acelasi lucru,la fel de mult ca si tine. Dorintele se indeplinesc mai devreme sau mai tarziu,e nevoie doar sa crezi in ele suficient de mult. Chiar si fara „lamp geenie”, oamenii sunt uneori in stare sa faca mici miracole pentru cei din jur,insa rareori pentru ei insisi. Cateodata adversarul e timpul,alteori distanta, mereu intervine un obstacol in calea acelei dorinte. Insa nu exista obstacole de netrecut. Cand iti doresti ceva cu adevarat,intreg Universul va veni sa te-ajute.

  2. Roxana spune:

    Momentan nu cred în nimic. De data asta nu o să-ţi dau dreptate…

  3. krossfire spune:

    Pune-ti o dorinta : Sa-mi dai bricheta inapoi🙂 ?

  4. paula spune:

    ok.eu n-o sa am bricheta la mine :))

  5. Roxana spune:

    @paula: why not? „have a cigar”, „we’re gonna go far”.😀 pink floydish state.

  6. Drace spune:

    … imi doresc sa nu fi uitat gazele deschise.😛

  7. myhay_08 spune:

    ok … sa vedem … about wishes …
    Deacord cu Mammadou dorintele come true dak iti doresti cu adevarat…
    I wish… (asta pentru mine si n-am so zic ca nu se mai indeplineste)
    And ce-as indeplinii , well cred ca as indeplinii dorinta cuiva drag, probabil o chestie de genu „Mi-as dorii sa nu trebuiasca sa pleci” sau as indeplinii dorinta cuiva de pe strada … cv de genu:
    -Passing by a man, and after looking at his face , reading his mind , hearing his „invoice” screaming for that wish, i would make it come true-

    And wishes allways come true , in a form or annother , sooner or later but wishes come true and that’s a clear statement for me🙂

  8. Roxana spune:

    @Drace: ah come on, nu vrei să faci boom?😀

  9. Roxana spune:

    @Mihai: Mi-aş dori să înveţi să scrii corect, atât in engleză, cât şi în franceză.😀

  10. myhay_08 spune:

    @Roxana, daca ultima parte era pentru mine, then dorinta not granted ca si sa pot scrie perfect corect in orice limba, imi place sa gresesc🙂

  11. Roxana spune:

    myhay_08 :

    @Roxana, daca ultima parte era pentru mine, then dorinta not granted ca si sa pot scrie perfect corect in orice limba, imi place sa gresesc :)

    Era pentru tine. Nu-ţi căuta scuze patetice. Scrii prost pentru că nu ştii.😉

  12. Bogdan spune:

    Te urasc. Mie nu mi-ai facut asta🙂

  13. Roxana spune:

    Bogdan :

    Te urasc. Mie nu mi-ai facut asta :)

    🙂 oh nooooes.😀

  14. paula spune:

    bai,sa mor de la un comment citit pe blogu tau . :))

  15. paula spune:

    Roxana :@Mihai: Mi-aş dori să înveţi să scrii corect, atât in engleză, cât şi în franceză.

    ..cat si in romana. Ma doare capu😦

  16. Roxana spune:

    paula :

    Roxana :@Mihai: Mi-aş dori să înveţi să scrii corect, atât in engleză, cât şi în franceză.

    ..cat si in romana. Ma doare capu :(

    biensur.
    nu muri, eşti prea tânără. ar plânge Dreptul după tine.🙂

  17. mistique spune:

    Dreptul..drept ?😀
    sa vezi ce ar sari in sus. un post libeeer! haaa! apucati-l.
    n-o plange nici dracu.
    stai linistita
    ^_^

  18. myhay_08 spune:

    daca va mai luati de mine ca nu scriu corect eu nu mai scriu aici :(( (glm:)) )

  19. myhay_08 spune:

    Si acum speram ca nimeni nu o sa observe🙂 (nici in commu de mai sus nu am scris corect :)) )

  20. Roxana spune:

    @Mistique: dacă zici tu…
    @Mihai:🙂

  21. paula spune:

    cineva care tot comenteaza aici ..e fratele lu` stim-noi-cine? daca nu,ar trebui sa le facem cunostinta:)))
    indiciu : amandoi vorbesc mult si degeaba:)))

  22. Roxana spune:

    @paula: ah, nu. nu au nicio treabă. :)) insă putem să le facem cunoştinţă, ar fi cuplul perfect/🙂

  23. myhay_08 spune:

    MDA … imi place cand lumea ma vorbeste „pe la bloate(blog-spate) ” multumesc multumesc …🙂
    Paula … iti multumesc si pentru caracterizarea data drept indiciu

  24. Mistique spune:

    „Bai, sa mor eu” de nu esti tu cea care comenteaza degeaba.
    In primul rand, pentru ca ai inceput off topic. Mai mult decat atat mai postezi si de doua ori, nu inteleg de ce, ma gandesc ca iti place mult cum arata „paula” in fata postului.
    In al doilea rand, m-a deranjat tonul superior. Fiecare are dreptul sa comenteze in propriul stil. Ca scrii silabisit, rastalmacit sau mai stiu eu cum, tine de preferinte, intr-adevar si de educatie, insa mie postul Roxanei imi parea indeajuns poate si acela umpic acid. La urma urmei aici se scriu idei, pareri si fiecare e liber sa se exprime cum vrea. Roxana draga, daca te deranjeaza exprimarea unora, atunci initiaza legislatia blogului:un set de reguli „culte si coerente” conceput pentru cititorii tai, pentru a nu mai fi discutii in afara subiectului.
    Draga mea Paula..se pare ca se invata la Drept. Azi maine, te vedem si noi la OTV predand lectii de limba romana. Ah, si nu te poti abtine de la comentarii gratuite..ai fii un bun politician intr-adevar.
    myhay_08: Apreciez ironia si determinarea nu in ultimul rand, faptul ca n-ai sarit sa te aperi pentru asa ceva/ n-ai parasit blogul. Admir acest lucru si iti doresc succes in continuare.

  25. Roxana spune:

    @Mistique: Există un set de „reguli culte” şi coerenţă la pagina Despre mine. Acolo spuneam că nu-mi plac oamenii care nu ştiu să vorbească corect limba română. Iar din moment ce mă abţin de la greşeli, de ce nu se pot abţine şi cei care comentează? E un acord sau contrat „tacit”, să-i spun.🙂

  26. Mistique spune:

    @Roxana: Nu contest, insa este vorba despre tine si nu despre blog. Inteleg ca probabil sunteti una si aceeasi „persoana” intrucat tu scrii articolele, INSA, chiar daca este blogul TAU unele subiecte sunt preluate si mai apoi criticate de tine,deci atunci cand cineva cauta un anumit termen si ajunge aici, nu cred eu ca sta el/ea sa citeasca „despre tine”, intrucat il intereseaza articolul cu pricina.
    Eu nu inteleg de ce aceasta intoleranta. Prin ponegrire nu ajutati pe nimeni, dimpotriva…

  27. Roxana spune:

    @Mistique: SUBIECTELE, dragă, nu sunt preluate. Nu apelez la metode de genul . Singurele „preluări” sunt lepşele pe care le primesc.
    Oricum, eşti invitată să părăseşti acest blog. Nu am nevoie de teoria ta privind blogurile. Nu-ţi convine ce vezi aici, pleacă şi gata! am incheiat discuţiile. Şi nu mă lua cu tentativele tale pacifiste. Nu dau doi bani pe ele, so just move on, girl.😉

  28. paula spune:

    rox,daca furi subiectele ,nu mai esti prietena mea :)))😛

  29. Roxana spune:

    paula :

    rox,daca furi subiectele ,nu mai esti prietena mea :) ))
    :P

    Eu nu fur.😀 Am prea multe idei ca să mă mai inspir de la alţii. Şi totuşi proştii se bagă în seamă şi comentează pe aici.🙂

  30. paula spune:

    ai nau >:D<

  31. Joyce Hart spune:

    All you have to do is believe. Then „work” for your wish to come true.
    Draguta chestia cu bricheta. I once made a wish on a broken lighter, thrown over by the fence of a club, at midnight(upon request). It doesn’t sound that good now that I’ve said it…

  32. Roxana spune:

    @Joyce: nu contează cât de bine sau rău sună. Contează că ţie ţi-a făcut bine atunci.😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
