poezie nr.51

blue_butterfly_by_6yohan9

Fluture cu aripi injectate

Mă ţii în palma ta deloc măruntă,
Ţi-e teamă în ochi să mă priveşti,
Îmi examinezi visele dărâmate.
Atent, la lupă îmi striveşti
Liniile curbe cu pete colorate.

Ai vrea să mă colecţionezi.
Îţi lipseşte curajul de a-mi ucide
Corpul moale cu acul argintiu.
Îţi zâmbesc fictiv din priviri,
Corpu-mi demult e putreziu.

E semn că mă poţi străpunge.
Durerea m-a alungat spre nicăieri,
Iar în goana mea spre disperare,
Mi-am fracturat pentru o clipă
Aripile prea violent de soare.

Am decăzut şi mi-am izbit necontrolat
Corpul moale de marginea unui trotuar.
Dar el – ce m-a iubit, mi-a injectat
În vene stropi mari de mortar
Şi-n trup vapori de mercur.

M-am zbătut în braţele-i rigide,
M-a sugrumat, m-a lovit, a durut.
Nu a înţeles vreodată că în fapt
Sunt fluture, nu făptură de lut.
M-a aruncat în întuneric.

Iubirea lui s-a stins, nu a ţinut.
Şi-acum cu părintească grijă
Străine, mă ţii atent pe mână,
Nu vezi că nu mai pot zbura?
Împunge-mă cu acul doar o dată.

Şterge-mi existenţa fracturată,
Şterge-mi, din lumea făpturilor de lut,
Durerea din trupul ce-a fost frumos.
Frânge-mi astăzi aripile viu colorate
Fiindcă nu mai au niciun folos…

* * *
Wash away my karma.

Comments
2 Responses to “poezie nr.51”
  1. oana spune:

    Foarte faina poezia, Roxana! 🙂 mi-a placut pana acum 😉 insa astept sa o termini. Spor la scris in continuare 😉

  2. Roxana spune:

    thanks, Oana. hugs 😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
